نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF)

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF)

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF) از تاریخ 25 الی 28 مهر 1398 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF) معتبرترین رویداد در زمینه ایمنی، اطفاء حریق، ایمنی در محل کار،ساختمان های هوشمند و امنیت سایبری است.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول دوره آتی را با معرفی کنفرانس جدید خود به نام ISAF Summit برگزار خواهد نمود.این کنفرانس به گفتگو درباره اساسی ترین مشکلات مرتبط با ایمنی و امنیت فعال در آینده خواهد پرداخت و راهکارهای پیشنهادی به مذاکره گذاشته خواهند شد. این کنفرانس به طور همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد.

علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی ، نمایش کالاها و محصولات ،گفتمان ها ؛پیشرفت ها و نوآوری های بدست آمده توسط بخش های مختلف این صنعت را با دیگر مشارکت کنندگان به اشتراک خواهد گذاشت و هر گام مورد نیاز در زمینه ایمنی و امنیت توسط پیشروان و فعالان حرفه ای این صنعت ارزیابی خواهد شد تا رهنمودی برای آینده باشد.

این کنفرانس بزرگترین و معتبرترین فعالان حوزه های امنیت، ایمنی،اطفاء حریق و ساختمان های هوشمند را گرد هم خواهد آورد.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول در فضایی بالغ بر ٩٠٠٠ متر مربع با حضور بیش از ٢٣٨ شرکت از کشور ترکیه و بیش از ١٢٣ شرکت بین المللی که ١٧٤٠٠ بازدید کننده منطقه ای و بین المللی را جذب خواهند کرد ، برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری 25  الی 28 مهر 1398 -(20 -17 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت حوزه های امنیت، ایمنی،اطفاء حریق و ساختمان های هوشمند
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت  ifm.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

راهنمای 6 مرحله ای برای شروع یک تجارت واردات یا صادرات 

راهنمای 6 مرحله ای برای شروع یک تجارت واردات یا صادرات  مهم نیست در اقتصاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =