The best hotel in Istanbul for Christmas

معرفی ۱۳ مورد از بهترین هتل های استانبول برای کریسمس ۲۰۲۳

معرفی ۱۳ مورد از بهترین هتل های استانبول برای کریسمس ۲۰۲۳

استانبول است و شب های شلوغش! بی شک بیشتر بار مشهور بودن استانبول به خاطر جاذبه های گردشگر پذیرش است که هم آن را محبوب و معروف کرده و هم شلوغ و پر طرفدارش کرده است. با توجه به این که در آخرین روزهای 2022 هستیم و در آستانه ی سال نو میلادی و همچنین جشن های سال نوی میلادی، استانبول در کریسمس واقعا دیدن دارد. هنگام کریسمس حال و هوای استانبول به صورت عجیبی وسوسه کننده می شود و هر کسی که می خواهد تفریح کند و یا حتی خرید کند را به سمت خود می کشاند.

بهترین هتل‌های استانبول در تعطیلات کریسمس کدامند؟

سفر به استانبول در دوران کریسمس یکی از بهترین تصمیماتی است که امسال می‌توانید برای گذراندن روزهای سرد و زمستانی در دی ماه بگیرید. اگر چنین قصدی دارید باید هرچه زودتر هتل استانبول برای کریسمس را انتخاب کنید و رزرو کنید، زیرا تعطیلات کریسمس یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال است که مردم در تمام دنیا به سفرهای کریسمسی می‌روند. در این مقاله از استانبول سرا، ما ۱۳ هتل استانبول برای کریسمس را لیست کرده‌ایم تا بتوانید در میان بهترین هتل‌های استانبول، هتل مورد علاقه‌ی خود را به راحتی پیدا کنید.

هتل هیلتون بسفوروس استانبول(Hilton Istanbul Bosphorus)

هتل هیلتون بسفوروس استانبول در مرکز شهر قرار دارد، یعنی تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان تکسیم و ۵ دقیقه با ایستگاه مترو استانبول فاصله دارد. این هتل استانبول برای کریسمس دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است، حمام ترکی سنتی و ۶ رستوران و بار هم در محوطه سرسبز این هتل قرار دارد. منوی کودکان و صندلی‌های بلند هم برای خانواده‌هایی که با فرزندانشان سفر کرده‌اند در هتل ارائه می‌شود. کلوب سلامت هتل هیلتون استانبول بسفر ۲۴ ساعته باز است و مسابقات ورزشی مانند تنیس و راکت بال و کلاس‌های ایروبیک هر روزه در این کلوب برگزار می‌شود. این هتل مجلل استانبول همچنین گزینه‌ها و امکانات سرگرمی متنوعی را برای مهمانان خردسال تدارک دیده است تا تمامی اعضای خانواده ساعتی خوش را در این هتل تجربه کنند.

Hilton Istanbul Bosphorus

هتل کنراد استانبول بسفوروس(Conrad Istanbul Bosphorus)

هتل کنراد استانبول بسفوروس به داشتن تراس‌هایی با چشم انداز پانوراما از بسفر معروف است. این هتل تاکنون برنده‌ی جوایز متفاوتی در زمینه‌ سرویس‌دهی به مهمانان شده و در مرکز استانبول ساخته شده است. این هتل با اتاق‌های مجلل و سوئیت‌هایی با طراحی مدرن، در چند قدمی بسفر و کاخ دلمه باغچه قرار دارد. مهمانان هتل کنراد به بخش آسیایی شهر دسترسی آسانی دارند. علاوه بر این، با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به کاخ دولما باغچه و استادیوم پارک وودافون خواهید رسید. منطقه اورتاکوی، ایستگاه تراموا کاباتاس و ایستگاه های فونیکولار ۲۰ دقیقه پیاده از این هتل مدرن استانبول برای کریسمس فاصله دارند. اطراف هتل کنراد کافه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و بوتیک‌های متنوعی با کالاهای محلی فعالیت می‌کنند که با سر زدن به آن‌ها می‌توانید در مورد فرهنگ مردم استانبول اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

هتل پوینت بارباروس استانبول(Point Hotel Barbaros)

هتل پوینت بارباروس استانبول، هتلی لوکس و ۵ ستاره است که رستورانی مجلل در طبقه هجدهم آن ساخته شده است، همچنین اتاق‌های خاص و مرکز ورزشی بزرگ این هتل، چشم‌اندازهای خیره کننده‌ای به تنگه بسفر دارد. در این هتل استانبول برای کریسمس، مرکز اسپا و تندرستی، سونا و حمام آماده پذیرایی از تمامی مهمانان است، علاوه بر این، مرکز خرید زورلو استانبول در چند قدمی این هتل قرار دارد. اتاق‌های مهمان هتل پوینت بارباروس استانبول، مجهز به جدیدترین امکانات و ابزارها، از جمله تلویزیون LCD لمسی و وای فای رایگان هستند. در این هتل معروف تمامی امکانات برای گذراندن به یاد ماندنی‌ترین تعطیلات کریسمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

Point Hotel Barbaros

هتل گرند اوزتانیک استانبول(Grand Oztanik Hotel Taksim & Spa)

هتل گرند اوزتانیک استانبول در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و اتاق‌هایی مدرن با اینترنت رایگان و تلویزیون ال سی دی در اختیار گردشگران می‌گذارد، همچنین تنها ۵ دقیقه پیاده تا خیابان پرجنب‌وجوش استقلال فاصله دارد. امکانات این هتل استانبول برای کریسمس، شامل یک باشگاه سلامت است. به جز این مورد، اتاق‌های هتل اوزتانیک با رنگ‌های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده‌اند. همه‌ی اتاق‌ها دارای وان حمام، مینی بار، چای ساز، قهوه ساز و سبد میوه رایگان هستند، همچنین برخی از اتاق‌ها منظره رو به دریا و شهر را دارند. در این هتل استثنایی می‌توانید روز خود را با صبحانه در رستوران مانگو آغاز کنید، همینطور در صورت درخواست قبلی می‌توان ناهار یا صبحانه بسته‌بندی شده را در رختخواب میل کنید.

هتل دورا استانبول(İstanbul Dora Hotel)

هتل دورا استانبول در مرکز استانبول است و تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل استانبول برای کریسمس، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، امکانات مدرن و وای‌فای رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید که تمامی سطوح، روتختی و روبالشی‌های این اقامتگاه با مواد ضد حساسیت شسته می‌شود، همچنین هتل دورا استانبول دارای تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه ساز رایگان است. جعبه ایمنی لپ تاپ هم در هر اتاق نصب شده است، همچنین هر واحد دارای منظره‌ شهر است. هر صبح صبحانه‌ای غنی به‌سبک بوفه سرو می‌شود. شب‌ها هم با گوش دادن به موسیقی زنده می‌توانید از صرف نوشیدنی‌های خنک در بار لابی لذت ببرید.

İstanbul Dora Hotel

هتل تکسیم اکسپرس استانبول(Taxim Express Hotel)

هتل تکسیم اکسپرس استانبول واقع در مرکز شهر، تنها چند قدم از مرکز همایش و نمایشگاه «لطفی کردار» فاصله دارد. این هتل مدرن و مشهور اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای دکوراسیون مدرن، تلویزیون ال سی دی و مینی بار است. همین‌طور همه اتاق‌ها دارای چشم انداز شهری و صندوق امانات هستند. بار این هتل کوکتل و نوشیدنی‌های خنک را در محوطه لابی سرو می‌کند، همچنین رستوران هتل تکسیم اکسپرس غذاهای متنوعی را به صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌کند. علاوه بر این رستوران‌های متعددی هم در اطراف هتل وجود دارد. در هتل تکسیم اکسپرس خدمات خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی با هزینه‌ی اضافه ارائه می‌شود.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول(Titanic City Taksim Hotel)

این هتل ۴ ستاره تنها ۵ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول دارای اسپا با حمام رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ماساژ درمانی با پرداخت هزینه اضافی است. همه اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی با دکوراسیون مدرن، کف چوبی و حمام‌های زیبا در قلب استانبول می‌درخشند. مهمانان می‌توانند از مینی بار داخل اتاق و میوه‌های رایگان استفاده کنند. علاوه بر این تمامی واحدها دارای Wi-Fi رایگان و صندوق امانات هستند. هنگام صرف صبحانه انتخاب‌های متنوعی از جمله انواع سالاد، مجموعه‌ای از پنیرها، ژامبون و میوه‌های تازه پیش روی مهمانان قرار می‌گیرد. بار دلپذیر این هتل در طبقه‌ همکف و کافه‌ای با منویی از نوشیدنی‌های گرم، امکان آشنایی با گردشگران و مردمان محلی را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کند.

Titanic City Taksim Hotel

هتل کامبالی پلازا استانبول(Cumbali Plaza Hotel Istanbul)

هتل کامبالی پلازا استانبول در محله‌ دولاپدره واقع شده و در فاصله‌ ۲۰.۳ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار دارد. همچنین این هتل استانبول برای کریسمس از ایستگاه متروی عثمان بی ۱.۱ کیلومتر و از میدان تکسیم و نیشانتاشی ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد. در هتل کامبالی وای فای رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانان فراهم شده است. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، تلفن، تهویه مطبوع و مینی بار است. خدمات جانبی حمام خصوصی هر اتاق امکاناتی از جمله دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. هر صبح در هتل کامبالی پلازا صبحانه بوفه‌ای سرو می‌شود و رستوران هتل در هر وعده مجموعه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای و بین المللی سرو می‌کند.

هتل و اسپای لیون استانبول(Four Sides Lion Taksim Hotel&Spa)

هتل و اسپای لیون استانبول در ۴۰۰ متری میدان تقسیم بنا شده است و ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تقسیم و ۱.۶ کیلومتر از منطقه‌ خرید معروف نیسانتاسی فاصله دارد. وای فای رایگان در تمام بخش‌های این هتل استانبول برای کریسمس در دسترس است. اتاق‌های هتل لیون با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌ و مبلمان‌های‌ چوبی منحصربه‌فردی در آن‌ قرار دارد. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و حمام خصوصی با امکانات لوکس است. صبح‌ها، رستوران گلکسی صبحانه بوفه‌ای با پنیر و آب میوه سرو می‌کند. همچنین این هتل دارای یک بار در لابی است که کوکتل‌های بی‌نظیری برای مهمانان تدارک دیده است. اما این بار ویژگی خاصی دارد که آن را با دیگر بارها متفاوت می‌کند، بار هتل لیون تراسی با چشم انداز پانوراما از بسفر دارد. علاوه بر این امکانات، این هتل میزهای بیلیارد هم برای سرگرم شدن شما فراهم کرده است.

Four Sides Lion Taksim Hotel&Spa

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول در قلب این شهر دیدنی واقع شده است و در چند قدمی میدان تکسیم و مراکز اصلی کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام مجهزی است که مهمانان می‌توانند صبح‌ها یا در زمان استراحت خود از این امکانات استفاده کنند. هتل گرند حیات استانبول اتاق‌های لوکسی دارد که با رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند. همه‌ اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن، تلویزیون ال سی دی و فضای کار هستند. در هر اتاق این هتل حمام‌های مرمرین ساخته شده است که امکاناتی از جمله وان حمام و دوش بارانی شیشه‌ای دارد و همچنین وای فای رایگان هم در تمامی اتاق‌ها موجود است.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول(Avantgarde Taksim Hotel)

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول واقع در میدان تقسیم، مرکز استانبول مدرن، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، گاوصندوق لپ تاپ، مینی بار، چای و قهوه رایگان ارائه می‌دهد. همچنین مهمانان می‌توانند از پیاده‌روی در منطقه‌ پیاده‌روی Talimhane لذت ببرند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. بوفه‌ صبحانه این هتل استانبول برای کریسمس شامل غذاهای محلی و بین‌المللی است. برای ناهار و شام غذاهای ترکی و بین المللی هم سرو می‌شود. منوی بار این هتل شامل مجموعه‌ای از شراب‌های ترکی است که هرجایی نمی‌توانید پیدا کنید. در اسپای هتل آوانتگارد تکسیم می‌توانید ماساژ درمانی را تجربه کنید و در مرکز تناسب اندام و سونا هم از مربیان حرفه‌ای کمک بگیرید. شنا در استخر سرپوشیده هم یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای گذراندن روزی آرام در این هتل ۴ ستاره است.

Avantgarde Taksim Hotel

هتل آوانتگارد تکسیم اسکوئر(Avantgarde Collection Taksim Square Hotel)

این هتل استانبول برای کریسمس که در مرکز شهر قرار دارد، تنها ۱۰۰ متر از میدان تقسیم فاصله دارد و مناظر فوق العاده‌ای از میدان شلوغ تقسیم و تنگه بسفر ارائه می‌دهد. هتل آوانتگارد تکسیم اسکوئر دارای لابی شیک، مرکز تناسب اندام و اتاق‌های مدرن با وای فای رایگان است. اتاق‌های این هتل توسط طراح‌های خلاق دکور شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان هستند. از پنجره‌ همه اتاق‌ها می‌توانید منظره‌ی بسفر یا پارک گزی را تماشا کنید. صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. پارک گزی و خیابان استقلال با رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها و فروشگاه‌های متعدد، تنها چند قدم دورتر از این هتل است و به راحتی می‌توانید از خرید در اطراف این هتل لذت ببرید.

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول(Hotel Grand Cevahir Hotel Convention Center)

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول در ۳.۸ کیلومتری میدان تکسیم و ۱.۱ کیلومتری مرکز خرید Cevahir قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت و وای‌فای رایگان‌اند. هتل گرند جواهر امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، فضای باز و مرکز تناسب اندام با تردمیل و وزنه‌های آزاد در اختیار مهمانان خود قرار می‌هد. جالب است بدانید که این هتل شاتل رایگان ساعتی به میدان تقسیم و مرکز خرید جواهیر ارائه می‌دهد. همچنین همه‌ اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و فضای استراحت با میز کار با نور مناسب و صندلی‌های راحتی هستند. رستوران دلیز در این هتل صبحانه‌های ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است.

Hotel Grand Cevahir Hotel Convention Center

با سرو قهوه ایتالیایی و غذاهای خانگی، سالن لابی محل ملاقات ایده آلی است که می‌توانید در آن‌ قرارهای کاری یا دوستانه‌ خود را برنامه‌ریزی کنید. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند از غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در فضای داخلی رستوران لذت ببرند یا با سفارش یک نوشیدنی خنک در تراس استراحت کنند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =