سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

هتل پوینت بارباروس استانبول

هتل پوینت بارباروس استانبول

هتل پوینت بارباروس استانبول (Point Hotel Barbaros) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول که، ترکیبی از هنر و تکنولوژی است و رستوران واقع در طبقه ی 18 ام آن چشم اندازی فوق العاده از تنگه بسفر ارائه می دهد. یک مرکز ورزشی بزرگ در هتل 5 ستاره پوینت بارباروس قرار دارد. ارائه ی بازی های پلی استیشن 4 به مهمانان، از خدمات اتاق هتل پوینت بارباروس محسوب می شود. مرکز آبگرم و سلامتی، سونا و حمام ترکی، از تسهیلاتی هستند که برای مهمانان هتل فراهم گشته اند.

هتل پوینت بارباروس استانبول 202 اتاق دارد که همه اتاق های شیک هتل پوینت بارباروس به جدیدترین امکانات و تجهیزات مانند تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم رایگان، پخش کننده ی سی دی و لپ تاپ، مجهز هستند.

مرکز ورزشی پوینت، واقع در هتل پوینت بارباروس شامل استخر، حمام آفتاب و اتاق های ماساژ می شود. این امکان وجود دارد که آی پاد خود را به دستگاه های بدنسازی وصل کنید. همچنین یک مرکز تفریحی دیجیتال به نام “دِ گِیم” در هتل پوینت بارباروس قرار گرفته است.

رستوران ویو پوینت (Point Restaurant): این رستوران غذا های بین المللی تهیه شده توسط سر آشپزان معروف را در چشم اندازی زیبا از استانبول سرو می کند. ویو پوینت در بالاترین طبقه ی هتل پوینت بارباروس قرار دارد و برای صبحانه، نهار و شام گزینه های سفارشی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. می توانید در هر ساعتی از روز در چشم اندازی از تنگه ی بسفر نوشیدنی های گوارا میل کنید.

رستوران اوشن (Ocean Restaurant):رستوران اوشن یکی از بخش های مهم هتل پوینت بارباروس است که داخل آن آثار هنری قرار دارند و به طبقه ی لابی مشرف می باشد. فضا ی این رستوران شبیه به اقیانوس بوده و مکانی مناسب برای وقت گذرانی های گروهی است.

کافه ی لابی اَفتر 6 (After 6 Lobby Bar): کافه افتر سیکس در مرکز لابی واقع شده و فضا ی پر جنب و جوش، مجموعه ی متنوع نوشیدنی های سرد و گرم و منو ی میانوعده ی آن وعده ی لحظاتی خوش را به شما می دهند. اگر صبح ها برای صرف صبحانه وقت کافی ندارید، این کافه کرواسان، شیرینی، آب پرتقال، چای و قهوه سرو می کند.

کافه لانژ 34 (Lounge 34):  این کافه تمامی سرویس های کافه افتر سیکس را به علاوه ی چشم اندازی گسترده از استانبول ارائه می دهد. لانژ 34 طراحی مدرنی دارد و مکانی مناسب برای گرد هم آمدن و صرف کوکتل است.

رستوران پیولا: پیولا در طبقه ی لابی قرار دارد و مکانی ایده آل برای صرف پاستا و پیتزا ی تازه در استانبول است.

هتل پوینت بارباروس همچنین شامل یک باند فرود هلیکوپتر و پارکینگ رایگان می شود.

مرکز کنگره ی استانبول در 6 کیلومتری و شهر قدیمی تاریخی در حدود 8 کیلومتری پوینت بارباروس واقع شده اند. می توانید با پیاده روی از هتل به مرکز خرید زورلو و تمامی وسایل نقلیه ی عمومی دسترسی داشته باشید.

سرگرمی در هتل پوینت بارباروس استانبول

د گیم: د گیم یک مرکز سرگرمی با گنجایش 300 نفر است که مهمانان هتل پوینت باباروس می توانند در آن انواع بازی های را انجام دهند. استودیو ی گیتار هیرو، شبیه ساز های مسابقه، کافه، دارت و انواع کنسول از تسهیلات این مرکز به شمار می روند.

فروشگاه استانبول مدرن: اقلام این فروشگاه از آثار هنری موزه ی هنر های مدرن استانبول الهام گرفته شده اند. انواع محصولات مانند تیشرت، لیوان های شیشه ای، زیورآلات، بالش، پوستر آثار هنری، کتاب های کودکان و کاتالوگ های موزه در این فروشگاه عرضه می شوند.

کتابخانه ی صحاف: 3000 کتاب موجود در این کتابخانه شامل تحقیقات جامع درباره ی امپراتوری عثمانی، امپراتوری بیزانس، شهر استانبول و آثار هنری سنتی ترکیه ای، می شوند. گراور های اورجینال و کتاب های با مهر تفتیش عقاید نیز در کتابخانه ی صحاف وجود دارند.

مرکز ورزش و سلامتی پوینت: مرکز سلامتی هتل پوینت بارباروس شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، خدمات مرکز آبگرم، حمام ترکی، سونا و سونا ی بخار است. تجهیزات بدنسازی، استودیو های پیلاتس و کینسیس، دستگاه های هوازی و بسیاری دیگر از امکانات این مرکز به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل پوینت بارباروس گذاشته می شوند. تردمیل ها و دستگاه های اسکی فضایی، قابلیت وصل شدن به آیپاد دارند. همچنین مهمانان می توانند از سلمانی داخل مرکز سلامتی بهره ببرند.

نام هتل Point Hotel Barbaros
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-5.4Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (Gayrettepe) 8min-650M
تلفن 00 30 337 212 90+
وب سایت pointhotel.com
آدرس Esentepe Mahallesi, Yıldız Posta Cd. No:29, 34394 Şişli

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل پوینت بارباروس استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =