هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول
هتل کنراد استانبول ترکیه( istanbul Conrad Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که ظاهری زیبا و لوکس با ساختمانی منحنی شکل و منحصر به فرد دارد.

هتل 5 ستاره کنراد در مجله فوربس به عنوان یکی از ۴۰۰ هتل برتر جهان انتخاب شده است.

هتل کنراد استانبول چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد این هتل برنده جایزه های متعدد گردشگری بوده و تراسی بسیار زیبا در پشت بام هتل با نمایش پانورمایی رو به تنگه بسفر و سمت آسیایی استانبول دارد.

موقعیت هتل کنراد استانبول در قسمت اروپایی استانبول در منطقه بشیکتاش قرار گرفته و دارای نمایی از قسمت قدیمی شهر و تنگه بسفر است . این هتل نزدیک بازار بزرگ استانبول ، مراکز خرید استانبول و فروشگهای بزرگ و نیز دیدنی های استانبول نظیر مسجد ایاصوفیا و کاخ دلما باغچه می باشد. فرودگاه آتاتورک تقریباً ٢٢ کیلومتر و فرودگاه صبیحاگوچن (Sabiha Gökçen) نیز ۴۵ کیلومتر با هتل کنراد فاصله دارند.

هتل Conrad استانبول دارای 14 طبقه با 590 اتاق از انواع مختلف نظیر انواع اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای VIP می باشد اتاق‌های مجلل و امروزی هتل در ١۴ طبقه قرار گرفته‌اند و شامل ١۶٠ اتاق کاری، ٧٩ اتاق ویژه و ٣۵ سوئیت (یک سوئیت پرزیدنتال، یک سوئیت آمباسادور و یک سوئیت رویال) است. تمام این اتاق‌ها چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای به سواحل بسفر، از برج میدن (Maiden) گرفته تا شهرقدیمی، در مقابل دید مهمانان قرار می‌دهند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو و اینترنت است. همچنین گاوصندوق، مینی‌بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع مجزا و گرمایش مرکزی نیز در اتاق‌ها فراهم است.

هتل کنراد در استانبول دارای دو استخر زیبای و خارجی است هتل همچینین امکانات گسترده ای به میهمانان تور استانبول هتل کنراد ارائه میدهد که از این امکانات میتوان به ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی اشاره کرد.

در هتل کنراد استانبول رستوران های بسیار حرفه ای به نام مزه و مونه انواع غذاهای متفاوت و لذیذ جهان و همینطور خوراک های ترکیه ای به میهمانان تور استانبول هتل کنراد ارائه می دهند شما میتوانید غذاهای ترکی و بین المللی مورد علاقه خود را با نمایی از شهر قدیمی و در تراس پانورامیک هتل البته در فصل تابستان میل نمائید. در بار سامیت (Summit) در طبقه‌ی ١۴ هتل از انواع نوشیدنی‌ها با چشم‌اندازی زیبا از استانبول برای شما مهیا شده است.

از هتل شهری لوکس و زیبا شما فقط با ۱۰ دقیقه پیاده روی میتوانید به کاخ ییلدیز استانبول (Yildiz) برسید همچنین مکان های دیدنی استانبول مانند دولمه‌باغچه (دولمابهچه Dolmabahce)، بازار بزرگ، ایاصوفیه (Hagia Sophia)، هم به این هتل نزدیک هستند این هتل مکان بسیار مناسبی برای خانواده ها است فاصله هتل تا مرکز تجاری مسلک وشهر قدیم استانبول به ترتیب ۱۵ دقیقه و ۵ کیلومتر با اتومبیل است از این هتل ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید.

هتل کنراد استانبول یکی از هتل های استانبول است که در سال 2008 از بهترین هتل های جهان شناخته شده است و دارای نمایی از قسمت قدیمی شهر و تنگه بسفر است و نزدیکترین هتل به پل معروف استانبول می باشد که آسیا و اروپا را بهم وصل می نماید و مکان بسیار مناسبی برای خانواده ها است.

امکانات هتل ۵ ستاره کنراد استانبول : سونا – حمام ترکی و بخار – حمام ترکی – استخر سر پوشیده – امکانات ورزشی – تنیس – مرکز بدنسازی- امکانات تفریحی – سرویس نگهداری کودکان – استخر – ماساژ – جکوزی – استخر روباز 

اتاق های هتل کنراد استانبول : اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای VIP

خدمات هتل کنراد استانبول : رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – گرمایش – منطقه بدون سیگار – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – بسته های نهار – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – سایر امکانات

نام هتل Conrad Istanbul Bosphorus
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 14min-3Km 
فاصله تاایستگاه مترو (Taksim) 40min-3.1Km
تلفن 25 25 310 212 90+
وب سایت conradhotels3.hilton.com
آدرس Cihannüma Mahallesi, Saray Cd No:5, 34353 Beşiktaş

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کنراد استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =