سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center) است.

این مرکز خرید در بخش اروپایی شهر و در نزدیک میدان تکسیم قرار دارد. در زورلو سنتر حدود 205 فروشگاه مختلف در وسعتی نزدیک 105,000 متر مربع قرار گرفته است.

زورلو سنتر را یکی از بزرگ ترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول می دانند که در آن درجه یک های دنیا، مانند شعبه مکعبی و نمادین اپل استور، برندهای مطرح دنیا در زمینه پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و … همگی زیر یک سقف به چشم می خورند.

جالب آن که شعبه چندین برند مطرح دنیا در زورلو سنتر، همچون اپل استور، نخستین شعبه این برندها در کل کشور ترکیه بوده اند.

زورلو سنتر به سبب برندهای مطرح دنیا و رستوران های باکیفیتش، یکی از لوکس ترین و گران ترین مراکز خرید استانبول محسوب می شود.

البته که زورلو سنتر، همچون دیگر بهترین مراکز تجاری دنیا تنها به مغازه های بی شمار و ظاهر بیرونی جذاب خود تکیه نمی کند و وجود امکاناتی چون رستوران ها و کافه های معتبر و مختلف، سینما و امکانات تفریحی اش دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

جالب است بدانید که زورلو سنتر، علاوه بر کارکردی تجاری، همزمان محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی بوده و هتل ۵ ستاره، چندین دفتر و مجتمعی مسکونی از دیگر بخش های این مجموعه وسیع هستند.

مرکز خرید زورلو سنتر در کل 5 طبقه دارد که هر یک برای خود نامی دارد. طبقه 3- به پارکینگ مربوط می شود و دیگر طبقات عبارت اند از: طبقه 2-: طبقه مترو | طبقه 1-: طبقه بسفر | طبقه همکف یا طبقه میدان و در نهایت طبقه اول یا طبقه پل یا بوگاز.

مرکز خرید زورلو سنتر یکی از لوکس ترین ها در نوع خودش است و بنابراین نمی توان روی مناسب بودن قیمت هایش خیلی حساب کرد.

اگر به دنبال خریدی ارزان هستید، احتمالا بازدید شما از زورلو سنتر تنها به بازدیدی مختصر از یک مرکز خرید لوکس خلاصه شود.

اما اگر شما از برندبازهای قهار هستید و خرید از برندهای معروف شما را سرخوش می کند و هزینه برای شما اهمیتی ندارد، زورلو سنتر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

نحوه دسترسی به مرکز خرید زورلو استانبول

از آنجا که مرکز خرید زورلو استانبول در مرکز شهر و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد، دسترسی به آن می‌تواند برای شما آسان و بدون دردسر باشد و می‌توانید با انواع وسیله نقلیه عمومی به اینجا دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد استانبول سرا به شما برای دسترسی به مرکز خرید زورلو استفاده از مترو و سوار شدن در خط M2 است و بعد از آن شما باید در ایستگاه گایرت تپه Gayrettepe 7 از قطار پیاده شوید و با کمی پیاده روی به این مکان دسترسی پیدا کنید.

البته راه‌های راحت‌تری مثل استفاده آر تاکسی هم وجود دارد اما به خاطر هزینه بالای آن و ترافیک زیاد این شهر به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

مرکز خرید زورلو همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.
نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید زورلو استانبول
بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =