هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول (Marinem Hotel Istanbul) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که به مهمانان خود وعده ی اقامتی مدرن و مهمان نوازی سنتی ترکی را می دهد.

از مزیت‌های هتل مارینم استانبول می‌توان به فاصله کوتاه آن با جاذبه‌های گردشگری استانبول مانند مسجد آبی ، آب انبار باسیلیکا سیسترن، مسجد ایاصوفیه  و کاخ توپ‌کاپی  اشاره کرد. همچنین با ده دقیقه پیاده روی می‌توان به بازار ادویه استانبول ، مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ استانبول هم رسید. ایستگاه مترو ی وزنجیلر تنها 300 متر با هتل مارینم فاصله دارد و دسترسی آسان به مرکز خرید جواهیر و میدان تکسیم را میسر می سازد.

هتل 3 ستاره مارینم در قدیمی ترین بخش شهر استانبول واقع شده است و دارای 70 اتاق و سوئیت شیک مجهز به دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم می باشد. برای ایجاد راحتی دو چندان، داخل سوئیت های هتل یک وان هیدروماساژ قرار داده شده است.

پس از گذراندن یک روز خسته کننده می توانید در کافه یا لابی شیک هتل مارینم با صرف یک نوشیدنی گوارا به استراحت بپردازید. رستوران هتل صبحانه ای مغذی به صورت سلف سرویس ارائه کرده و غذاهای ترکی و بین المللی در وعده های نهار و شام را به صورت سفارشی سرو می کند.

موقعیت مرکزی هتل مارینم آن را به اقامتگاهی فوق العاده برای سفر شما به استانبول تبدیل می کند. پرسنل سخت کوش هتل انواع خدمات از جمله هماهنگ کردن تور های مختلف، نهار های بسته بندی شده و کرایه ی اتومبیل را به شما ارائه خواهند داد. فرودگاه استانبول در 45 کیلومتری هتل مارینم قرار گرفته است.

منطقه ی فاتیح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند مکان مناسبی است.

خدمات و تسهیلات هتل مارینم استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس خشکشویی/لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، گهواره ی رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، لوازم لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، روزنامه ی رایگان در لابی، دمپایی، سشوار، میز، یخچال، آب معدنی رایگان و صندوق داخل اتاق.

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران

نام هتل marinem hotel istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 15min-6.5Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 4min-300M
تلفن 21 42 511 212 90+
وب سایت marinemhotelistanbul.com
آدرس Gençtürk Cad., Ağayokuşu Sk. No:18, 34134 Şehzadebaşı/Fatih

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل مارینم استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =