پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

چگونه در استانبول ویلا کرایه کنیم؟

چگونه در استانبول ویلا کرایه کنیم؟

اگر قصد دارید به همراه تعدادی از افراد خانواده به شهر استانبول سفر کنید،یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید در هزینه‌های سفر خود به استانبول صرفه جویی کنید، کرایه ویلا در استانبول است. اجاره ویلا بسیار به صرفه تر از رزرو هتل های استانبول خواهد بود. شما می‌توانید با تعداد زیادی از افراد خانواده خود ویلاهایی که دارای استخر، سالن فیتنس، سالن پینگ پنگ و سالن بیلیارد و امکاناتی شبیه به هتل 5 ستاره استانبول هستند را اجاره کنید.

هزینه کرایه ویلا در استانبول بین تمامی اعضای خانواده تقسیم خواهد شد؛ در نتیجه خواهید دید که می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های اقامت خود نسبت به رزرو هتل صرفه جویی کنید و در عین حال از امکانات اختصاصی ویلا نیز بهره‌مند شوید. به این موضوع توجه کنید که خانوادگی بودن محیط ویلایی که اجاره می‌کنید، فضای وسیع و در کنار هم بودن اعضای خانواده، از مزایایی است که اقامت در هتل شامل آن‌ها نمی‌شود.

امکانات ویلاهای استانیول مثل داشتن 5 اتاق خواب بزرگ، 4 حمام مجزا، تراس بزرگ، چشم اندازی به دریا، استخر و امکانات و تجهیزات کامل مورد نیاز، امکان اقامت را برای چند خانواده به صورت همزمان فراهم می‌کند. بعضی از ویلاهای استانبول نیز امکانات و خدماتی را بسیار بیشتر و بهتر از هتل‌های 5 ستاره به مسافران ارائه می‌دهند.

اگر قصد سفر خانوادگی به استانبول را دارید، قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول می‌توانید به تعدادی از سایت‌هایی که در استانبول ویلا کرایه می‌دهند مراجعه کنید و اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌ها و شرایط اجاره ویلاها دریافت کنید.

نکاتی هنگام کرایه ویلا در استانبول

هنگام کرایه ویلا در استانبول به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • بررسی بودجه برای پرداخت اجاره خانه
  • انتخاب محل مناسب در استانبول برای اقامت
  • انتخاب ویلا و خانه مناسب
  • بازدید از چند ملک متفاوت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر
  • دسترسی به مرکز شهر و امکانات مورد نیاز نزدیک به محل اسکان
  • قانونی بودن شرکت طرف قرارداد
  • مزایای کرایه ویلا در استانبول در مقایسه با رزرو هتل
  • هزینه کمتر در مقابل رزرو هتل استانبول
  • امکان اجاره منزل در نزدیکی محلی که قصد دارید بیشتر به آن‌جا رفت و آمد داشته باشید.
  • وجود گاز و یخچال که امکان تهیه غذا را فراهم خواهد کرد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد به محل مورد نظر شما به دلیل مسافت کم.
  • امکان کرایه ویلا به صورت خانوادگی.

اقامت یک ساله ترکیه با کرایه ویلا در استانبول
یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید اقامت یک ساله ترکیه را دریافت کنید، کرایه ویلا در استانبول یا خرید آپارتمان است. شما می‌توانید در ویلایی که اجاره کردید زندگی کنید و پس از دریافت اقامت یک ساله از مزایایی مثل افتتاح حساب بانکی برخوردار شوید. فقط به این موضوع توجه کنید که اقامت موقت ترکیه باید در هر سال تمدید شود. اگر قصد دارید تا اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید، می‌توانید در تمامی شهرهای ترکیه برای کرایه یا خرید آپارتمان یا ویلا اقدام کنید. اما به دلیل گستردگی شهر استانبول و وجود محله‌ها و مناطق مختلف، این امکان برای تمامی متقاضیان با هر سطح مالی وجود دارد که برای خرید و یا کرایه ویلا در استانبول اقدام کنند.

برای کرایه ویلا در استانبول، دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای رهن منزل همانند ایران نیست. شما با پرداخت یک ماه کرایه بیشتر به عنوان دپوزیت می‌توانید در منزل اقامت داشته باشید. پس از پایان مدت زمان اقامت در صورت تحویل سالم منزل و عدم وجود خسارت هزینه‌ای که به عنوان دپوزیت پرداخت کردید، به شما باز گردانده می‌شود.

سایت‌ خرید آپارتمان و کرایه ویلا در استانبول

www.sahibinden.com
www.hurriyetemlak.com
www.emlakjet.com

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =