پارک موضوعی جزیره دزدان دریایی استانبول

پارک موضوعی جزیره دزدان دریایی استانبول

مرکز تفریحی با بزرگترین ترن هوایی ترکیه که ما آن را به عنوان پارک موضوعی ویا سی تما پارک استانبول (ViaSea Tema Park) می شناسیم و در توزلا در سمت آناتولی استانبول قرار دارد، اکنون تحت نام جزیره دزدان دریایی (Korsan Adası Tema Park) خدمت می کند. پارک موضوعی جزیره دزدان دریایی که دنیای سرگرمی را تعریف می کند، با مجتمع بزرگی در مرکز Viaport Marina استانبول که دارای پنج عملکرد مختلف برای اولین بار در جهان است، منتظر بازدیدکنندگان خود است. دارای یک پارک موضوعی، سالن های بازی، سینما، بولینگ و یک آکواریوم بزرگ زیر آب است.

Korsan Adası Tuzla

اینجا که به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در محیط امن و مفرح در نظر گرفته شده است، اولین پارک موضوعی در سمت آسیایی استانبول است. جزیره دزدان دریایی، یکی از ایستگاه های مهم برای کسانی که می خواهند تجربه های متفاوتی را تجربه کنند، جوایز زیادی دارد. پنجمین ساحل بزرگ اروپا، Red Fire، نیز در اینجا قرار دارد.

طولانی ترین تونل زیر آب در پارک موضوعی جزیره دزدان دریایی است. یکی از پربازدیدترین مکان های اخیر، موزه های زیر آب است. بگذریم که بهترین، طولانی ترین و با کیفیت ترین آکواریوم ها که به دلیل علاقه به آکواریوم های بزرگ تقریبا در تمامی مکان های تفریحی دیده می شوند، در جزیره دزدان دریایی قرار دارند.

این عنوان را نباید زیاد به جزیره دزدان دریایی داد. این آکواریوم که میزبان 12 هزار موجود زیر دریا است، اولین مدل آکواریوم با موضوع آب و هوا در جهان است.

علاوه بر این، در اینجا نه تنها می‌توانید ماهی‌ها را تماشا کنید، بلکه تغذیه با بطری آن‌ها را نیز تجربه می‌کنید. علاوه بر این، این فرصت بسیار مهمی برای القای عشق به حیوانات در کودکان است. در آکواریوم می توانید با دستان خود به خارها برسید، آنها را از نزدیک احساس کنید و دوستشان داشته باشید

Korsan Adası Tuzla

آنچه در تم پارک در انتظار شماست

پارک موضوعی جزیره دزدان دریایی، واقع در جزیره دزدان دریایی، نشان دهنده یک منطقه بزرگ است که به شما امکان می دهد لحظات سرگرم کننده ای داشته باشید.

Red Fire یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین وسایل نقلیه سرگرمی است. می‌توانید آدرنالین را در استخوان‌های خود احساس کنید و با Red Fire، که نماینده پنجمین قطار سریع‌السیر اروپا است، یک تجربه عالی داشته باشید.

Korsan Adası Tuzla

می توان با ریل هایش که تنها در دو ثانیه به سرعت ۱۱۵ کیلومتر می رسد و به ارتفاع ۹۵۸ متری می رسد، هیجان را در اوج احساس کرد. البته برای کسانی که می خواهند تجربه قطار را به صورت خانوادگی تجربه کنند، پیشنهاد آدرس مناسب تری داریم: قطار خانوادگی Nautilus…

اژدر یک تجربه مهم برای کسانی است که می خواهند پارک موضوعی را از هوا ببینند. با اژدر که ارتفاع آن به 42 متر می رسد و بسیار سریع حرکت می کند، می توانید پارک موضوعی را از هوا مشاهده کنید. اما برای این کار باید چشمان خود را باز نگه دارید. اگر آدرنالین بالا ناشی از قد و سرعت ممکن است باعث شود خود را گم کنید.

Korsan Adası Tuzla

وسایل تفریحی فرتیل، ریس گوندولا و گیرداپ از دیگر محصولاتی هستند که باید امتحان کنید. علاوه بر این، کسانی که می خواهند خلبان شوند یا علاقه زیادی به پرواز دارند باید از Hürkuş استفاده کنند. شما می توانید با هواپیماهای تحت کنترل خود سرگرم شوید و کودکان نیز می توانند زیر نظر یک همراه پرواز را تجربه کنند.

Korsan Adası Tuzla

پس از تجربه پرواز با Hürkuş، می توانید با اختاپوس، یکی از ترجیح داده شده ترین واحدهای پارک موضوعی، به تفریح ​​خود ادامه دهید.

اختاپوس که با 10 سناریو مختلف کار می کند، واحدی است که دلفین ها را دنبال می کند و تجربه ای عالی را در طول این فرآیند ارائه می دهد. پس از تکمیل واحدهای موجود در تم پارک، می‌توانید به بخش سینما بروید یا می‌توانید با رفتن به تونل زیر آب، دوز آدرنالین را کاهش دهید.

Korsan Adası Tuzla

خانواده هایی که به همراه فرزندانشان از جزیره دزدان دریایی بازدید می کنند این فرصت را دارند که در بسیاری از فعالیت ها شرکت کنند. یکی از آنها مرکز متشکل از زمین های بازی است.

Korsan Adası Tuzla

ابزارهای مختلفی در این منطقه وجود دارد که بیش از صد نفر می توانند همزمان بازی کنند. در قسمتی که بیش از 70 واحد بازی نصب شده است، می توانید تجربه بسیار خوبی داشته باشید و اوقات خوشی را با فرزندان خود سپری کنید.

Korsan Adası Tuzla

برای کسانی که با گروهی از دوستان می آیند، یک مرکز بولینگ وجود دارد. سالنی که از 10 خط تشکیل شده و دارای فضای کاربری بسیار وسیعی است از نظر نور و امکانات و محیط امتیاز بسیار بالایی دارد.

سالن در جزیره دزدان دریایی که یکی از بهترین مراکز بولینگ به حساب می آید در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع ساخته شده است. به لطف سیستم محافظ کودک در اینجا، کودکان همچنین می توانند با خیال راحت بولینگ بازی کنند.

Korsan Adası Tuzla

ساعات بازدید از جزیره دزدان دریایی

از ساعت 12 شروع می شود. درها بعد از 21 بسته می شوند. تا ساعت 23 سرویس تقریباً تمام واحدهای داخل به پایان می رسد. برخی واحدها ساعت 21 تعطیل می شوند.

Korsan Adası Tuzla

نحوه دسترسی به جزیره دزدان دریایی

جزیره دزدان دریایی که در سمت آناتولی استانبول واقع شده است، در محدوده منطقه توزلا قرار دارد. می توانید با اتوبوس شماره 130 از ایستگاه مترو Kartal به ایستگاه خیابان Şehitler، جایی که جزیره دزدان دریایی واقع شده است برسید.

Korsan Adası Tuzla

نقشه و موقعیت جغرافیایی جزیره دزدان دریایی

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Küçükçekmece’de gezilecek yerler

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول منطقه کوچوک چکمجه(Küçükçekmece)، واقع در سمت اروپایی استانبول، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =