Farz Et Ki Sen Yoksun

نمایشگاه دائمی «فرض کنید آنجا نیستید» در استانبول+ عکس

نمایشگاه دائمی جدید آرتر بر اساس شعر خیام : انگار که نیسی

نمایشگاهی با عنوان فرض کنید آنجا نیستید(Farz Et Ki Sen Yoksun)، به سرپرستی سلن آنسن، به بررسی قرابت های ایجاد شده بین اشیاء مختلف در نتیجه رویاها و تحقق یک کلکسیونر و امکان انتقال بدن ایجاد شده از خانه به موزه به عنوان یک فضا می پردازد.

Farz Et Ki Sen Yoksun

این نمایشگاه که شامل آثار نزدیک به 400 هنرمند و همچنین آثار ناشناس، تولیدات انبوه و اقلام متفرقه است، در گالری های طبقه 4 و 3 آرتر پخش شده است.

Farz Et Ki Sen Yoksun

در حالی که این انتخاب برای همراهی با یک زندگی منحصر به فرد در حوزه خصوصی تنظیم شده است، اما انتخابی که از یک مجموعه شخصی از طریق یک موسسه هنری و با دیدگاهی کیوریتوری در دسترس عموم قرار می گیرد، جهانی بین زمان ها و فرم هایی ایجاد می کند که منطق طبقه بندی را به چالش می کشد.

Farz Et Ki Sen Yoksun
این دنیایی که در آن گردآورنده با به دست آوردن هویتی انتزاعی از طریق تعامل با آثار وجود دارد، دریچه ای را به روی تجربه واقعی و تخیلی باز می کند، زیرا چیزها از حوزه خصوصی جدا می شوند و اصالت خود را در بستری جدید حفظ می کنند.

Farz Et Ki Sen Yoksun

با در نظر گرفتن مجموعه به عنوان یک بدن چندوجهی و زنده، فرض کنید شما آنجا نیستید ما را تشویق می کند تا در مورد قرابت های معمولی با چیزهای خارق العاده و همچنین تمرین جمع آوری و اشیایی که زندگی روزمره ما را احاطه کرده اند فکر کنیم.

Farz Et Ki Sen Yoksun

خلق شده با آثار منتخب از مجموعه اومر کوچ ، فرض کنید شما آنجا نیستید، با هدف یافتن مناطقی از عروج و گریز که از دنیاپرستی در جهان موجودات زنده که در آن فناپذیری حکمفرماست، می‌یابد، تا رؤیای عروج را در جهانی که همه چیز در آن وجود دارد، بیابد. سقوط کرده و به سقوط ادامه می دهد.

Farz Et Ki Sen Yoksun

اومر خیام شاعر (1048-1131) بر اساس ابیاتی که نام نمایشگاه از آن گرفته شده است، به ما یادآوری می کند که با فراتر رفتن از محدودیت های خود زندگی را آزادانه در آغوش بگیریم و بازدیدکنندگان به تجربه ای دعوت می شوند که دری را به روی جهان باز می کند. جستجو برای معانی جدید برای اشیایی که در یک داستان فضایی گرد هم آمده اند بدون زمان بندی یا سلسله مراتب.

Farz Et Ki Sen Yoksun

گرد هم آوردن کتاب‌ها، صندلی‌های راحتی، نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و عکس‌هایی که لذت‌ها، خواسته‌ها، شور و شوق و رویاهای زندگی‌های گذشته را به ما منتقل می‌کنند، از طریق انباشتگی که تفسیر بازیگوش مجموعه‌دار را منعکس می‌کند، فرض کنید شما نیستید رویکردی پرشور به این ایده وجود دارد.

Farz Et Ki Sen Yoksun

حفظ تمام جنبه های قابل انتقال انسان بودن، خوب و بد، و در نهایت از عالی ترین تا روزمره ترین، از دائمی ترین تا موقتی ترین، موضوعاتی مانند اشاره ها، کنایه ها، حرکات، آثار باقی مانده قبل از مرگ را دنبال می کند. و سپس توسط زنده ها پیدا و حفظ شد. هزاران اثر و اشیایی که در نمایشگاه گرد هم آمده‌اند، میدان دیدی را باز می‌کنند که از طریق نزدیکی که در فضا برقرار می‌کنند، برای تداعی‌های جدید به زندگی می‌چسبد.

Farz Et Ki Sen Yoksun

فرض کنید شما آنجا نیستید ، اولین نمایشگاه مجموعه خصوصی که در آرتر برگزار می شود، از 19 ژانویه 2024 آغاز شده و تا 29 دسامبر در گالری های طبقه 4 و 3 آرتر قابل بازدید است.

Farz Et Ki Sen Yoksun

اطلاعات دقیق تر در مورد برنامه های فعلی آرتر در www.arter.org.tr قابل دسترسی است . آرتر که همه روزه به جز دوشنبه باز است، می توانید از ساعت 11:00 الی 19:00 در روزهای سه شنبه تا یکشنبه و 11:00 الی 20:00 روز پنجشنبه بازدید کنید. با حمایت ارزشمند حامی شرکتی Tüpraş، ورود به تمام نمایشگاه ها همه روزه برای بینندگان زیر 24 سال در دسترس است. پنجشنبه ها برای مخاطبان در هر سنی رایگان است.

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

Farz Et Ki Sen Yoksun

نقشه و موقعیت جعرافیایی گالری آرتر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Küçükçekmece’de gezilecek yerler

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول منطقه کوچوک چکمجه(Küçükçekmece)، واقع در سمت اروپایی استانبول، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =