فروشگاه ایکیا در استانبول 

فروشگاه ایکیا در استانبول 

از جاذبه‌های مهم موجود در شهر استانبول و تور استانبول خرید از فروشگاه‌های بزرگ و مطرح موجود در استانبول می‌باشد، که یکی از مهم‌ترین خریدهایی که می‌توان از این شهر زیبا و بزرگ انجام داد، خرید لباس باقیمت عالی و همچنین لوازم منزل با طراحی‌های مدرن و بسیار زیبا می‌باشد.

یکی از فروشگاه‌هایی که تمام کالاهای مربوط به دکور منزل و مبلمان را ارائه می‌کند و بسیار مشهور نیز می‌باشد و تمامی محصولات ارائه‌شده توسط آن طراحی مدرن دارند، فروشگاه ایکیا می‌باشد.
فروشگاه ایکیا شعبه استانبول یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های فروشگاه می‌باشد که هم در قسمت اروپایی استانبول و هم در قسمت آسیایی این شهر شعبه دارد.
با استانبول سرا در این مطلب همراه باشید تا درباره فروشگاه ایکیا ، کالاهای موجود در آن، امکانات آن و نحوه دسترسی به آن بیشتر آشنا شوید.

درباره‌ی فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا همان‌طور که گفته شد یکی از بناهای بین المللی و بسیار معروف است که در سال ۲۰۰۵ در سوئد پایه‌گذاری و تأسیس شده است و هم اکنون بالای ۲۴۰ شعبه فعال و بسیار بزرگ در ۴۴ کشورهای دنیا نظیر آمریکا و کانادا، آسیا، استرالیا، انگلستان، دبی، ترکیه و دیگر کشور ها دارد.

مجموعه فروشگاه ایکیا علاوه بر جاهای دیگر جهان در ترکیه نیز شعبه‌های زیادی دارد.

همان‌طور که می‌دانید ترکیه یکی از کشورهای فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم دکور منزل به ویژه مبلمان می‌باشد، برای همین بازار بسیار داغی برای فروشگاه ایکیا محسوب می شود و ضمن همین موضوع این فروشگاه شعبه‌های زیادی را در ترکیه تأسیس کرده است که دو عدد از این شعبه ها در استانبول قرار دارد.
شما در فروشگاه ایکیا می توانید تمام لوازم منزل نظیر موارد زیر را به راحتی پیدا و باقیمتی عالی خریداری کنید:

  • لوازم آشپزخانه : شامل تمامی ابزار های موجود در آشپزخانه و ابزار های مختلف غذا خوری و همچنین ظروف و کاسه های فلزی
  • لوازم اتاق خواب : شامل انواع تخت خواب روتختی دراور لوازم جانبی اتاق خواب مانند تشک و غیره
  • لوازم حمام و دستشویی : شامل حوله صابون و شمع های معطر حمام
  • لوازم بهداشتی : شامل لوازم تمیزی و بهداشت سرویس های بهداشتی منزل
  • مبلمان خانگی و اداری:مبلمان شیک و بسیار مدرن مناسب برای خانه های کوچک بزرگ و همچنین مکان های اداری و تجاری
  • لوازم خانگی : لوازم برقی و غیر برقی مانند لامپ ها و روشنایی و آباژور های فانتزی
  • لوازم پذیرایی : لوازم پذیرایی و ظروف غذاخوری بسیار زیبا با طرح های متنوع
  • لوازم اداری: لوازم روی میز و ابزار کمک بازم اداری
  • کابینت : شامل قفسه های مناسب برای طبقه بندی لوازم منزل در آشپزخانه و اتاق
  • میز و صندلی: تمامی میزها و صندلی های ارائه‌شده در اکیا قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارند
  • تزیینات شمعی
  • تزئینات مختلف : لوازم تزییناتی این فروشگاه همگی شامل مجسمه ها و گلدان های بسیار زیبا و خاص می‌باشد
  • کتابخانه ها :با قابلیت نصب روی دیوار و روی زمین
  • قاب عکس ها : با چندین هزار طرح و رنگ
  • و لوازم منزل غیره

از ویژگی‌های مهم فروشگاه ایکیا همواره این بوده که محصولات متفاوت که تجربه کاربری استفاده از آن ها فوق العاده عالی می‌باشد، را ارائه می‌کند و شما با دیدن این فروشگاه به این موضوع پی خواهید برد.

یکی از ویژگی های دیگر محصولات موجود در فروشگاه ایکیا این است که تمامی محصولات به صورت باز شده در جعبه به مشتری ارائه می‌شود و محصولات بزرگ همراه با جعبه ابزار به مشتری فروخته می شود و مشتری می تواند در خانه خود، با توجه به نقشه های ارائه‌شده توسط فروشگاه ایکیا کالای خریداری شده را سرهم کند.

محال است که به ترکیه آمده و به فروشگاه ایکیا رفته و از آن خرید نکنید!

استانبول سرا به شما پیشنهاد می کند که در تور استانبول از فروشگاه ایکیا دیدن کنید و از آن لوازم منزل و کالاهای بسیار زیبا را خریداری کنید.

فروشگاه های ایکیا همواره با این شعار که “هر چیزی برای خانه تان نیاز دارید را می توانید پیدا کنید” فعالیت کرده است و حقیقتا می‌توان تمامی لوازم منزل را در این فروشگاه ها از، کوچک ترین تا بزرگ‌ترین آنها را پیدا کرد.
نکته ای که باید هنگام بازدید از فروشگاه ایکیا به خاطر بسپارید این است که بزرگی بیش از اندازه این فروشگاه امکان دارد شما را خسته کند، برای همین شما می توانید در رستوران های درون یا اطراف آن ها غذا بخورید و دوباره به ادامه خرید بپردازید.
تمامی کالاهای خریداری شده از فروشگاه ایکیا به صورت وکیوم و در بسته بندی های مخصوص ضربه گیر و کاغذی قرار گرفته می‌شوند تا به سالم به مقصد شما، که منزل شما می‌باشد، برسند.

شعبه‌های فروشگاه IKEA ایکیا در استانبول همانطور که در بالا ذکر شد، دو شعبه ی فعال و بزرگ دارد که یکی در قسمت آسیایی و دیگری در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد.

فروشگاه ایکیا شعبه استانبول بخش اروپایی:
فروشگاه ایکیا در بخش اروپایی استانبول دقیقا روبروی مرکز خرید فروم که یکی از مرکز خرید های بسیار مشهور و بزرگ در استانبول می‌باشد قرار دارد و می توانید به راحتی از میدان تکسیم به محله ینی کاپی آمده و بعد از آن با آمدن به ایستگاه کجاتپه، به این شعبه فروشگاه ایکیا استانبول دسترسی پیدا کنید.
این شعبه همانند شعبه آسیایی شهر استانبول بزرگ می‌باشد و پیشنهاد ما به شما بازدید از شعبه اروپایی فروشگاه می‌باشد.

فروشگاه ایکیا استانبول شعبه قسمت آسیایی شهر:
شعبه آسیایی فروشگاه ایکیا استانبول در محله عمرانیه در بخش مرکزی شرقی استانبول و بخش آسیایی آن قرار دارد و شما می توانید با آمدن به ایستگاه مترو یا اتوبوس این محله به این فروشگاه دسترسی پیدا کنید.

یک نکته که راجع به فروشگاه های ایکیا وجود دارد این است که اکثر فروشگاه های ایکیا عرضه کننده طیف وسیعی از کالا ها هستند که شما می‌توانید با رفتن به یکی از شعب، به تمامی آنها دسترسی داشته باشید و نیازی نیست از هر دو شعبه دیدن کنید.

بازدید از فروشگاه ایکیا استانبول
بازدید از فروشگاه ایکیا در استانبول از آنجا که این فروشگاه ها بسیار بزرگ و وسیع می باشند، امکان دارد ساعت ها طول بکشد.
برای همین امکان دارد شما در حین خرید نیاز به استراحت و خوردن وعده ی غذایی داشته باشید، برای همین به شما پیشنهاد می کنیم که ضمن بازدید از مرکز خرید فروم، از فروشگاه ایکیا که در روبه روی آن قرار دارد دیدن کنید و لذت ببرید.
همچنین می توانید در رستوران های موجود در فروشگاه ایکیا شعبه استانبول و همچنین اطراف آن غذا تهیه کرده و نوش جان کنید.
همچنین در نزدیکی شعبه اروپایی فروشگاه ایکیا می توانید از پارک های اطراف آن که یکی از آنها پارک بزرگ و مشهور به نام بایرام پاشا کجا تپه می‌باشد رفته و از آنجا نیز دیدن کنید.
اما مهم‌ترین کاری که در کنار بازدید از فروشگاه ایکیا شعبه بخش اروپایی استانبول می توانید انجام دهید، بازدید از مرکز خرید فروم می‌باشد.
این نکته را به یاد داشته باشید که در شعبه فروشگاه ایکیا که در قسمت اروپایی است، فود کورتی قرار دارد که انواع غذاهای ترکی و سوئدی را عرضه می کند و می توانید آنها را نوش جان کنید.

برای بازدید از فروشگاه ایکیا شعبه آسیایی شهر استانبول می توانید با مراجعه به محله عمرانیه در نبش اتوبان های D016 و O-2 در خیابان بالکان به فروشگاه دسترسی پیدا کنید و از فروشگاه ایکیا شعبه آسیایی آن دیدن فرمایید.

در طول بازدید از آن میتوانید از فروشگاه های نزدیک که یک فروشگاه کامپیوتری به نام کسپر می‌باشد نیز بازدید کنید.
همچنین در نزدیکی فروشگاه ایکیا شعبه آسیایی استانبول، مرکز خرید های بسیار بزرگی قرار دارد که از آن ها می توان به مرکز خرید میدان و مرکز خرید مدیا مارکت اشاره کرد.
همچنین در مرکز خرید میدان که در نزدیکی این شعبه قرار دارد، شهربازی مجهز برای کودکان قرار دارد و می‌توانید کودکان خود را بعد از خرید به آنجا برده و خستگی خرید را از تن آن ها در بیاورید.
البته این را بدانید که شعبه آسیایی همچون شعبه اروپایی بسیار بزرگ می‌باشد و شما در خرید باید استراحت و صرف غذا بکنید.

ساعت کاری فروشگاه های ایکیا در شهر استانبول از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد، اما از آنجا که این فروشگاه در ساعات بعد از ظهر بسیار شلوغ می‌شود به شما پیشنهاد می کنیم که در ظهر یا بعد از عصر به آنجا مراجعه کنید.

نحوه دسترسی به فروشگاه ایکیا
فروشگاه ایکیا شعبه قسمت آسیایی شهر استانبول در محله عمرانیه قرار دارد و دسترسی به آن زیاد سخت نیست.
از آنجا که این محله دارای ایستگاه های اتوبوس بسیار متعددی می‌باشد، شما برای دسترسی به فروشگاه شعبه آسیایی می توانید با مترو به یکی از ایستگاه های مترو cakmak یا ihlamurkuyu آمده و از قطار پیاده شده و بعد از آن با سوار شدن به اتوبوس های مخصوص مرکز خرید ها و فروشگاه ایکیا در جلوی درب اصلی این فروشگاه از اتوبوس پیاده شوید.

برای دسترسی به شعبه اروپایی فروشگاه ایکیا باید با مترو به ایستگاه میدان تکسیم آمده و بعد از تعویض خط در ایستگاه کجاتپه از قطار پیاده شوید. فروشگاه ایکیا شعبه استانبول بخش اروپایی دقیقا در جلوی ایستگاه مترو قرار دارد و می توانید با پای پیاده به راحتی به فروشگاه دسترسی داشته باشید.

آدرس شعبه آسیایی: Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi, No:62 Ümraniye-İstanbul

آدرس شعبه اروپایی: Forum İstanbul, Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi, No:1 Bayrampaşa-İstanbul

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =