پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه استانبول(Hamidiye Hotel) یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه فاتیح و در خیابان لاله لی قرار گرفته و به مساجد تاریخی و باستانی استانبول مانند مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه نزدیک است و گردشگران حتی می توانند با پای پیاده و صرف زمان اندک به بازدید از این بنا ها بپردازند.

از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول که در شعاع حدود ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد می توان به موزه توپکاپی، آب انبار کلیسا، میدان اسب دوانی و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد.

هتل حمیدیه از ایستگاه قطار سیرکچی ۴٫۵ کیلومتر، فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و فرودگاه سابیها گوکچن ۵۵ کیلومتر فاصله دارد.

در هتل حمیدیه استانبول اینترنت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و دسترسی به اقصی نقاط شهر نیز از طریق سیستم کارآمد حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل میسر گشته است. اتاقهای متنوع هتل با سلیقه آراسته شده اند و از اسباب اثاثیه مدرن و حمام شخصی برخوردار میباشند.صبحانه رایگان بوده و هر صبح سرو میشود. میهمانان میتوانند، در وعده های ناهار و شام، به دلخواه خود در یکی از 2 رستوران هتل به صرف انواع غذاهای ترکی و بین المللی مشغول شوند. از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر روباز بام، حمام سنتی ترکی، سونای بزرگ و خدمات ماساژ اشاره کرد.

اتاق ها در حمیدیه به سبک کلاسیک مبله شده اند و دارای یک مینی بار و تهویه مطبوع می باشند. حمام اتاق مدرن و دارای سشوار می باشد.

اتاق های هتل حمیدیه استانبول
هتل حمیدیه از جمله هتل های استانبول است که با قیمت مناسب و ارزان اقامتی دلچسب برای مهمانان به ارمغان می آورد. هتل دارای ساختمانی زیبا بوده و شامل ۲۰۰ اتاق (۱۲۰ اتاق با بالکن) و ۵ سوئیت است که در مجموع ۲۰۵ اتاق و ۴۵۰ تخت در آن گنجانده شده است. اتاق های هتل که به سبک کلاسیک مبله شده اند دارای امکاناتی نظیر تخت های راحت، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ال سی دی، حمام مدرن و سشوار می باشند.

مهمانان می توانند در هتل حمیدیه غذاهای ترکی و اروپایی را در تراس هتل با منظره شهر استانبول سرو کنند، تمرکز این رستوران بیشتر در غذاهای ترکی و روسی است.

امکانات هتل حمیدیه استانبول

هتل 3 ستاره حمیدیه خدمات و امکاناتی مانند میز جلو ۲۴ ساعته، چک این – چک اوت سریع، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، روم سرویس، خدمات خانه داری، کرایه خودرو، پارکینگ با هزینه اضافی، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، اتاق های خانوادگی، تهویه مطبوع، سوئیت عروس و کارکنان چند زبانه را برای مهمانان فراهم کرده تا اقامتی به یاد ماندنی برای آنان رقم بزنند و مهمانان را برای اقامت های بعدی ترغیب سازند.

شما می توانید از خدمات 24 ساعته هتل استفاده کرده و همچنین از ماساژ و سالن مو هتل استفاده کرده و به آرامش برسید.

 

نام هتل Hamidiye Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-6Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Laleli) 7min-500M
تلفن 50 41 519 212 90+
وب سایت hamidiyehotel.com
آدرس Kemal Paşa Mahallesi, Fevziye Cd. No:1, 34083 Fatih

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل حمیدیه استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =