بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

از نظر تاریخی، استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیاست زیرا قاره‌های اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می‌کند و به واسطه موقعیت جغرافیایی و تاریخچه بلند خود به یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا با جاذبه‌های دیدنی بسیار زیبا تبدیل شده است. از آنجایی که همه‌ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند، در این مقاله از استانبول سرا تصمیم گرفتیم بهترین منطقه های استانبول برای هتل گرفتن و اقامت را معرفی کنیم تا خاطره‌ای تکرارنشدنی از سفر به ترکیه برای شما رقم بخورد.

بهترین منطقه‌ها را برای رزرو هتل در استانبول

محله سلطان احمد

در ابتدا با یکی از بهترین محله‌ها برای رزرو هتل در استانبول به نام محلهٔ سلطان احمد شروع می‌کنیم. این محله مرکز فرهنگ و تاریخ استانبول است و از قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول است. جالب است بدانید دورتادور محله سلطان احمد به‌واسطه آب احاطه شده و در قسمت غربی آن دیوارهای تاریخی حضور دارند که از محله پاسداری می‌کنند. محله سلطان احمد به‌نوعی می‌تواند بهترین پیشنهاد برای تجربه اولین سفر و رزرو هتل در استانبول باشد.

مسجد آبی (مسجد سلطان احمد)، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، صنایع دستی یونانی، رومانی و عثمانی، دیرینه‌ترین میخانه استانبول به نام BalikciSabahattin و دیگر آثار قدیمی متنوع با معماری‌های خاص، از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استانبول است که در محله سلطان احمد وجود دارد و همهٔ این مکان‌ها می‌توانند چند روز از سفرتان را برای بازدید به خود اختصاص دهند. برای رزرو هتل در این منطقه ما می‌توانیم هتل‌های cheers و Basileus را به شما معرفی کنیم. اگر هدف شما در انتخاب هتل علاوه بر اقامت، نزدیکی به امکان گردشگری و دیدنی است، هتل cheers با قیمتی مناسب می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ زیرا فاصلهٔ آن با جاذبه‌های گردشگری محله سلطان احمد کمتر از یک دقیقه است.

موزه توپکاپی استانبولی

اگر به دنبال هتلی امن، مجلل، راحت و از همه مهم‌تر اقتصادی هستید هتل Basileus می‌تواند بهترین گزینه باشد که دید خوبی نیز به مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه دارد. البته گفتنی است که این هتل‌ها ۳ ستاره هستند؛ اما شهرت بسیاری در میان مسافران دارند و به‌خوبی توانسته‌اند که نظر و البته رضایت گردشگرانی را که این هتل‌ها را برای اقامت خود در سفر به استانبول انتخاب نموده‌اند را جلب کنند.

محله بی اغلو

درست است که محله سلطان احمد از دیدگاه خیلی افراد بهترین محله استانبول برای رزرو هتل است؛ اما باید گفت که محل‌های خیلی خوب استانبول یکی دو تا نیست. یکی از دیگر از بهترین محله‌های رزرو هتل در استانبول محله بی اغلو است که در شمال محله سلطان احمد قرار دارد. بی اغلو یکی از باصفاترین، دیدنی‌ترین و مورد توجه‌ترین محله‌های استانبول ترکیه است که برای رزرو هتل بسیار مناسب است.

ویژگی خوبی که فروشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید این محله دارد این است که می‌تواند همه افراد با هر سطح توان مالی برای خرید و خوش گذرانی را راضی نگه دارد زیرا کالا‌های بسیاری با رنج قیمت‌هایی از اقتصادی و ارزان گرفته تا لوکس و گران را در مراکز خرید این محله پیدا کرد. معروف‌ترین و محبوب‌ترین خیابان این محله خیابان استقلال است که در هیچ ساعتی از شبانه روز از گردشگر و مسافرانی که در حال خرید و گشت و گذارند، خالی نیست.

میدان تکسیم استانبول

گفتنی است که میدان تکسیم از مشهورترین و ارزشمندترین مکان‌های استانبول همراه با معماری‌های زیبا، رستوران‌های مدرن در این محله قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری محله بی اوغلو میتوان برج گالاتا، رستوران معروف کبابی CanimCigerim ، موزه نقاشی و مجسمه که از روزهای دوشنبه تا یکشنبه بازدید از آن رایگان است، گشت و گذار با ترن‌های قدیمی و قرمز، بازدید از کارهای هنری مدرن استانبول، پیاده روی در خیابان استقلال را نام برد.

هتل های بی اغلو

هتل‌های Jumba Hostel و Villa Pera Suite Hotel از بهترین هتل‌های محله بی اغلو استانبول هستند. Jumba هتلی بسیار مجلل، تمیز، امروزی و با قیمتی مناسب است که می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت شما باشد. جالب است بدانید که این مسافر خانه به دست سه خواهر اداره می‌شود و محیطی جذاب و دلچسب دارد. سوئیت هتل Vill Pera نیز هتلی ۴ ستاره با قیمتی ارزان و اقتصادی و در حد انتظار شما، میزبان شما مسافران عزیز در سفرتان به شهر استانبول است. این هتل دقیقا در مرکز محله بی‌اغلو قرار گرفته است و با میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله بسیاری کوتاهی دارد.

محله گالاتا

یکی دیگر از بهترین محله های شهر زیبای استانبول، محله گالاتا است. این محله نیز همانند محله سلطان احمد، از بهترین و قدیمی‌ترین محله‌های استانبول است که در شمال خلیج شیخ طلایی قرار گرفته است. البته گفتنی است که این محله قسمتی از منطقه بی‌اغلو نیز به شمار می‌رود. اگر بخواهیم توصیف خاصی درباره‌ی محله گالاتا بکنیم باید بگوییم که این محله مکانی مناسب برای شبگردان و علاقه‌مندان پیاده روی در شب است.

برج گالاتا استانبول

اگر می‌خواهیم تصویری از زندگی پر هیاهوی استانبول را در شب ببینید توصیه می‌کنیم سری به محله گالاتا بزنید. اقامت و تفریح در این محله می‌تواند لحظات و خاطرات شبانه هیجان‌انگیزی را در سفرتان به این شهر و محله رقم بزند. برج گالاتا، خیابان سردار اکرم، خیابان بیوک هندک و خیابان‌های زیبای دیگر از جاذبه‌های گرشگری بی‌نظیر محله گالاتا به حساب می‌آیند. علاوه بر این‌ها، کافه پریواتو، کافه‌لاوازا، کافه مروا، رستوران برج گالاتا، رستوران کولدیبی گونی از جمله بهترین کافه‌ها و رستوران‌های این محله که می‌توانید با رفتن به این مکان‌ها در کنار گشت و گذار و بازدید از محله و جاذبه‌هایش، به شکمتان هم صفایی بدهید.

هتل های گالاتا

اگر بخواهیم بهترین هتل‌های این محله را به شما معرفی کنیم، هتل‌های Galata West Hostel و Happy Homes Galataparts را پیشنهاد می‌دهیم. هتل Galata West در مرکز منطقه گالاتا قرار دارد و فاصله‌ی بسیار اندکی با جاذبه‌ها گردشگری و رستوران‌های مشهور این محله دارد به گونه‌ای که با اقامت در این هتل، می‌توانید با کمی پیاده‌روی از سمت هتل سراغ بازدید از جذابیت‌های داخل شهر بروید. اقامتگاه Happy Homes Galatapart نیز به تازگی بازسازی و تعمیر شده است و شامل ۱۰ اتاق است. امکانات مناسب، دکوراسیون و طراحی مدرن و رستوران موجود جلوی درب هتل، این مکان را به محلی مناسب و راحت برای اقامت تبدیل نموده است. این هتل نیز بسیار به محله‌ی سلطان احمد، بازار بزرگ و محله کاراکوی نزدیک است.

محله کاراکوی

یکی دیگر از بهترین محله‌های پیشنهادی برای رزرو هتل در استانبول محله کاراکوی است که یکی از جذاب‌ترین و البته مهم‌ترین قسمت‌های شهر به حساب می‌آید. این محله کوچک و قدیمی در بخش ابتدایی خلیج شاخه طلایی قرار دارد که رستوران‌های پر زرق و برق شیک و البته فروشگاه‌های رنگارنگ و مجلل زینت بخش آن شده است. از آنجایی که استقبال زیادی از جانب گردشگران برای بازدید و گردش در این منطقه صورت گرفت، دولت ترکیه در اواخر دهه ۲۰۱۰ بخشی از ساختمان‌های قدیمی و خالی تبدیل به کافه و رستوران نمود.

این کافه‌ها و رستوران‌ها و همچنین فروشگاه‌های مدرنی که دارای کالاهایی با برندهای معروف و مطرح هستند، ترکیب جذاب و بی‌نظیری را با بخش‌های فرهنگی، تاریخی و قدیمی محله کاراکوی رقم زده اند. همه‌ی این موضوعات سبب شده است که محله کاراکوی بسیار مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

هتل های کاراکوی

هتل‌های cheers port House و Portus Hotel از جمله معروف‌ترین هتل‌های منطقه کاراکوی به حساب می‌آیند. اگر به دنبال مدرن، آمیخته با هنر و البته با قیمتی مناسب هستید اقامتگاه Cheers port می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر هم به دنبال هتلی جذاب و مدرن هستید، Portus Hotel را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با قرار گیری در مرکز شهر دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌ها و دیگر نقاط شهر را برای شما آسان نموده است.

یک سفر خانوادگی در بازار بزرگ

اگر تصمیم داشتید به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید گرند بازار یا بازار بزرگ استانبول یکی از بهترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول محسوب می شود. با اهمیت ترین جاذبه این منطقه و محله حضور فروشگاه ها و بوتیک های رنگارنگ و بزرگ است.

البته در بازار قدیمی استانبول این امکان برای شما فراهم است که با ادویه جات رنگارنگ، خوش طعم و متنوع رو به رو باشید که می توانند غذاهای لذیذ و خوش عطری را برای شما خلق کنند. در اطراف مغازه های بزرگ و کوچک گرند بازار، مناطق فرهنگی، مذهبی و تاریخی فراوانی مانند مسجد آبی و مسجد حاجی صوفیا قرار دارند که بازدید کردن از آنها را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید کردن در این بازار و گذراندن وقت در بافت فرهنگی و گردشگری منطقه تجربه ای خاص و شیرین را برای شما از سفر به استانبول رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که در گرند بازار استانبول بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه فعال و به روز وجود دارد. برای رزرو هتل در استانبول نزدیک ترین مکان Second Home هاستل است که اقامت در آن را به شما توصیه می‌کنیم. این مسافرخانه در مرز منطقه گرند بازار و سلطان احمد قرار گرفته و شما به راحتی می توانید از هر دو منطقه با دسترسی اولیه و آسان دیدن کنید. هتل بوتیک ۴ ستاره Divan-I Ali هم با ۳۲ اتاق مجهز و تراس مخصوص در پشت بام، پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود که یک اقامت زیبا و لوکس در استانبول را به هر چیزی ترجیح می‌دهند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =