پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل کناک استانبول 

هتل کناک استانبول 

هتل کناک استانبول (Konak Hotel Taksim) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که تنها چند قدم از مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول ( ICEC ) فاصله دارد. فاصله ی این هتل 4 ستاره و مدرن با میدان تکسیم به اندازه ی 11 دقیقه پیاده روی است. 2 رستوران و یک تراس در کناک تکسیم قرار گرفته اند.

کانتر پذیرش هتل کناک تکسیم به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند. پرسنل این کانتر می توانند هماهنگی های مربوط به تور های سیاحتی و خدمات کرایه ی اتومبیل را برای شما انجام داده و اطلاعات لازم در مورد جاذبه های محلی را در اختیار شما بگذارند.

وسایل نقلیه ی عمومی که دسترسی به دیگر بخش های استانبول را میسر می سازند، تنها 400 متر با هتل کناک تکسیم فاصله دارند. کاخ دلمه باهچه در 750 متری و برج گالاتا در 3 کیلومتری هتل واقع شده اند.

امکانات رفاهی اتاق‌های هتل کناک:
اتاق‌های رنگارنگ هتل با طراحی‌های ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن، فضایی دوست داشتنی را ایجاد کرده‌اند. اینترنت وای‌فای، تلویزیون ال‌سی‌دی، چای/قهوه‌ساز، دمپایی روفرشی و مینی‌بار قسمت‌هایی از امکانات و خدمات رفاهی هتل محسوب می شوند. در حمام هر اتاق علاوه بر وسایل بهداشتی، تنپوش حوله‌ای نیز قرار داده شده است. تعداد اتاق‌های هتل کناک 117 عدد است.

امکانات رفاهی هتل کناک:
آیا شما نیاز به استفاده از سالن‌های چند منظوره برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها و ضیافت‌های خود در استانبول را دارید؟ سالن‌های هتل کناک با ظرفیت 110 نفر در خدمت شما هستند! شما می‌توانید از خدمات اینترنت بی سیم و سایر امکانات و تجهیزات این سالن‌ها برای داشتن مراسمی خاص استفاده کنید.کارکنان بخش رزرواسیون هتل به صورت 24 ساعته نسبت به ارائه خدمات مشغول هستند. میهمانان میتوانند از خدمات بخش گردشگری هتل کناک نیز استفاده نمایند و از تورهای ارائه شده توسط هتل، انتخاب نمایند. خدمات اجاره اتومبیل نیز توسط هتل ارائه می‌گردد.

رستوران و کافه-بار هتل کناک :
رستوران هتل کناک وعده صبحانه را که شامل غذاهای خوشمزه و طعم‌دار که تهیه شده از مواد فصلی است، را ارائه می‌دهد. صبحانه هتل کناک هر روز از ساعت 7 تا 10 صبح به صورت بوفه باز سرو می‌گردد. همچنین مهمانان می‌توانند وعده ناهار و شام خود را در رستوران “Strada” نوش‌جان نمایند. انواع غذاهای محلی ترکیه و بین المللی در کنار طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در رستوران هتل کناک عرضه می‌شود.

نام هتل Konak Hotel Taksim
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-800M
فاصله تاایستگاه مترو (taksim) 10min-750M
تلفن 50 82 225 212 90+
وب سایت konakhotel.com
İnönü Mahallesi, Cumhuriyet Cd. No:75, 34437 Şişli

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کناک استانبول

 

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =