هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول (cinar hotel Istanbul ) یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که با انتخاب این هتل، مطمئنا از اقامت در آن رضایت خواهید داشت .

هتل سینار استانبول در سواحل دریای مارمارا در یشیلکوی واقع شده و با موقعیت مناسب خود تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی  ۵ کیلومتر فاصله دارد .

همه ی ۱۲۸ اتاق هتل سینار استانبول استاندارد بوده و ۲۸ متر مربع مساحت دارند و از امکاناتی نظیر تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی ایر کاندیشنر، سیستم آلارم، بالکن،حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، صبحانه در اتاق و … بهره می برند .

این اتاق ها شامل اتاق هایی با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند و حتی اتاق های ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است .

مهمانان می توانند با اقامت در هتل سینار استانبول از آبتنی در استخرهای روباز و سرپوشیده ،حمام گرم(سونا) ، ریلکسیشن با ماساژ لذت ببرند و یا در باشگاه بدنسازی و زمین تنیس هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .

اطراف هتل سینار استانبول انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف موجود است که در آن ها غذاهای ترکی، بین المللی خوشمزه سرو می شوند.

از دیگر خدمات و امکانات هتل سینار استانبول می توان به کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی و تهیه سوغات از فروشگاه هتل ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ،امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش۲۴ ساعته ، تبادل ارز ، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی و … اشاره کرد .

نام هتل Cinar Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 28min-19.5KM 
فاصله تا ایستگاه اتوبوس(Feneryolu) 3min-240M
تلفن 00 29 663 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد.
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Serbesti Cd. No:66, 34148 Bakırköy

 

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سینار

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل سلین اوتامان منشن استانبول

هتل سلین اوتامان منشن استانبول

هتل سلین اوتامان منشن استانبول هتل سلین اوتامان منشن استانبول (Celine Hotel Ottoman Mansion) یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =