چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول (cinar hotel Istanbul ) یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که با انتخاب این هتل، مطمئنا از اقامت در آن رضایت خواهید داشت .

هتل سینار استانبول در سواحل دریای مارمارا در یشیلکوی واقع شده و با موقعیت مناسب خود تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی  ۵ کیلومتر فاصله دارد .

همه ی ۱۲۸ اتاق هتل سینار استانبول استاندارد بوده و ۲۸ متر مربع مساحت دارند و از امکاناتی نظیر تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی ایر کاندیشنر، سیستم آلارم، بالکن،حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، صبحانه در اتاق و … بهره می برند .

این اتاق ها شامل اتاق هایی با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند و حتی اتاق های ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است .

مهمانان می توانند با اقامت در هتل سینار استانبول از آبتنی در استخرهای روباز و سرپوشیده ،حمام گرم(سونا) ، ریلکسیشن با ماساژ لذت ببرند و یا در باشگاه بدنسازی و زمین تنیس هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .

اطراف هتل سینار استانبول انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف موجود است که در آن ها غذاهای ترکی، بین المللی خوشمزه سرو می شوند.

از دیگر خدمات و امکانات هتل سینار استانبول می توان به کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی و تهیه سوغات از فروشگاه هتل ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ،امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش۲۴ ساعته ، تبادل ارز ، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی و … اشاره کرد .

نام هتل Cinar Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 28min-19.5KM 
فاصله تا ایستگاه اتوبوس(Feneryolu) 3min-240M
تلفن 00 29 663 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد.
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Serbesti Cd. No:66, 34148 Bakırköy

 

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سینار

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =