پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مراکز خرید کفش در استانبول 

مراکز خرید کفش در استانبول 

قبل از هر چیز باید بگوییم اگر خرید از اولویت های شما برای سفر به ترکیه است میتوانید با اطلاع از بهترین زمان حراج در استانبول ، خرید دلچسب تری را تجربه کنید . در سفر به استانبول در صورتی که حتی قصد خرید کفش نداشته باشید با دیدن قیمت مناسب ، طرح های زیبا و تنوع فراوان ، وسوسه خرید کفش شما را رها نخواهد کرد . متاسفانه در استانبول عمده فروش های کفش ، تک فروشی ندارند اما نمایندگی های آنها در مراکز خرید استانبول ، به چشم می خورند . در زیر به معرفی چندین برند و فروشگاه کفش در استانبول می پردازیم که قیمت مناسب و تنوع زیادی دارند و با ورود به هر مرکز خرید مدرنی ، شعبه شان در دسترس خواهد بود .

معرفی مهم ترین فروشگاه های زنجیره ای کفش در استانبول :

فروشگاه کفش داچمن در استانبول _ Deichmann shoes in istanbul

برند کفش داچمن یکی از برندهای آلمانی کفش در ترکیه است که بیش از 20 شعبه در قسمت های مختلف استانبول دارد . فروشگاه کفش داچمن در مرکز خرید اکسیس و مرکز خرید فروم استانبول نیز شعبه دارد . در این فروشگاه میتوانید اجناسی با کیفیت بالا ارائه می شود .

فروشگاه کفش فلو در استانبول _ Flo shoes in istanbul
فروشگاه کفش فالو یک فروشگاه زنجیره ای در سطح کشور ترکیه است که در استانبول نیز شعب متعددی دارد . این فروشگاه در واقع مجموعه ای از برندهای معروف ترکیه است که در پایان هر فصل حراجی دارد . این فروشگاه در مرکز خرید الیویوم ، مرکز خرید هیستوریا ، مرکز خرید مارمارا فروم ، منطقه فاتیح و میدان تکسیم شعبه دارد . در ضمن قیمت کفش های فروشگاه فلو از فروشگاه داچمن ارزان تر است .

فروشگاه کفش اینچی در استانبول _ Inci shoes in istanbul
این فروشگاه در مرکز خرید اوزدلیک استانبول ، مرکز خرید کاله سنتر ، مرکز خرید پالادیوم ، مرکز خرید پروفیلو و در منطقه شیشلی شعبه دارد . اینچی بیشتر از سایر فروشگاه های زنجیره ای مورد توجه مردم ترکیه قرار می گیرد . در این فروشگاه همه برندهای تاپ ترکیه جمع آوری شده اند و البته با قیمت بالاتری نسبت یه سایر فروشگاه ها عرضه می شوند . کیفیت کفش های این فروشگاه بسیار بالاست و 70 شعبه در استانبول دارد .

فروشگاه کفش آیاکابی دونیاسی در استانبول _ Ayakkabı dünyası shoes in istanbul
از دیگر فروشگاه های زنجیره ای کفش ترکیه می توان به آیاکابی دونیاسی اشاره کرد این فروشگاه بیش از 20 شعبه در مناطق مختلف استانبول دارد . شعب آیاکابی دونیاسی در منطقه شیشلی ، باکرکوی ، فاتیج ، کجاتپه و البته مرکز خرید فروم به چشم می خورد .

معرفی بهترین برندهای کفش ترکیه :

برند یارگیجی _ Yargici
برند یارگیجی فعالیتش را از سال ۱۹۷۸ شروع کرد . این برند اصالتا یک برند فرانسوی است و مدیریت آن موفق شده است تا یک شعبه در ترکیه نیز افتتاح کند . به غیر از لباس های فوق العاده زیبا ، شما با یک مجموعه از کفش ها بی نظیر روبرو خواهید شد .

برند دریمود _ Derimod
یکی از اصلی ترین برندهای ترکیه ، دریمود است . طراحی محصولات به طور تخصصی در دستورات این برند قرار دارد . دریمود انتخابی برای تمامی سلایق است و محصولاتش را برای تمامی رده‌های سنی به فروش می رساند . برند دریمود کفش‌های خود را به منظور کاربرد در مراسم خاص (کلاسیک) و استفاده روزمره (کژوال) تولید می کند . رنگ بندی و تنوع در محصولات این برند ، وجه تمایز دیگری از این برند ترک را آشکار می کند .

برند واکو _ Vakko
این برند اولین برند لوکس ترکیه است که مجموعه ای از بهترین طراحان بین المللی آن را طراحی کرده اند و در سال 1934 آغاز به کار کرده است . برند واکو یک برند همه چیز تمام بوده که سلیقه ی تمام مشتریان را جلب می کند . این برند در طراحی و تولید کتانی با رنگ های متنوع پیشتاز سایر برندها محسوب می شود .

برند هاتیک _ Hotic
کیفیت خوب و مقرون به صرفه بودن ، این برند را به یک برند اصیل ترکی تبدیل کرده است . شما همیشه می توانید یک انتخاب خوب از بین هزاران مدل کفش داشته باشید . هاتیک سعی کرده تا سلیقه ی تمام مشتریان را تأمین کند ، صندل های شیک ، کفش هایی با پاشنه های کلاسیک ، کتانی های فوق العاده ، همه و همه به بهترین شکل طراحی شده اند .

برند بیمن _ Beymen
بی من یکی از برجسته ترین برندهای ترکیه می باشد که کفش های زیبایی را طراحی می کند. قطعا قیمت هایی که در بی من می بینید ، شما را برای خرید یک کفش زیبا و کلاسیک مصمم تر می کند . کفش های زنانه ی جیر ، چکمه های چرمی زیبا ، صندل های شیک از جمله مدل هایی هستند که به راحتی می توانید از این برند ، تهیه کنید .

برای خرید کفش در استانبول می توانید به مرکز خرید جواهیر ، مرکز خرید فروم و یا مرکز خرید مال اف استانبول مراجعه کنید .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =