پارک ژوراسیک استانبول

پارک ژوراسیک استانبول
پارک ژوراسیک استانبول در سال ۲۰۱۱ توسط وزارت فرهنگ کشور ترکیه در فضایی حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع در نزدیکی مرکز خرید فروم استانبول ساخته شد. این پارک موزه یک فضای آموزشی و تفریحی است که در طول هفته باز است. پارک ژوراسیک شهر استانبول یکی از پارک ها در این نوع در کل دنیا است و دارای رتبه بالایی در این حوزه است و ازنظر طبقه‌بندی گردشگری دارای رتبه فرست کلاس است.

در پارک ژوراسیک استانبول می‌توانید انواع دایناسورها را ببینید و از نحوه زندگی و آناتومی و تغذیه آن‌ها آشنا شوید. اسکلت دایناسورها و تخم آن‌ها شبیه‌سازی‌شده و پارک ژوراسیک استانبول دارای مجهزترین و بزرگ‌ترین سینما شش بعدی ترکیه است که می‌توانید فیلم‌های موضوعی را ببینید و این مرکز دارای مراکز جانبی مانند فروشگاه‌هایی برای فروش ماکت دایناسورها و لوازم جانبی، کافی‌شاپ و رستوران و محلی برای جشن‌های تولد است.

در سال ۲۰۱۳ در این مجموعه واحد جلوهای ویژه لیزری در فضایی حدود ۶۵۰ مترمربع افتتاح شد که از پرمخاطب‌ترین بخش‌های این مرکز تفریحی است و در آن می‌توانید در فضای واقعی‌تری دایناسورها را احساس نمایید. پارک ژوراسیک که یک پارک موضوعی در مورد تاریخ زمین مخصوصاً دایناسورها است برای تمام سنی می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

نحوه دسترسی به پارک ژوراسیک استانبول Jurassic Land
پارک ژوراسیک لند استانبول در منطقه بایرام پاشا واقع شده است برای این که به این موزه بروید بهترین وسیله نقلیه استفاده از مترو می‌باشد که در ایستگاه کاتال تپه که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک است باید پیاده شوید. مرکز خرید فروم استانبول که این موزه در مجاورت آن است بسیار شهرت دارد و این سبب می‌شود شما به‌راحتی این محل را پیدا کنید. در تور استانبول برای کاهش هزینه‌ها و وقت برای دسترسی به مراکزی گردشی استفاده از خطوط حمل‌ونقل عمومی شامل مترو و تراموا و اتوبوس می‌باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی پارک ژوراسیک لند استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

مکان های دیدنی میدان تکسیم استانبول

25 مکان دیدنی در میدان تکسیم استانبول

25 مکان دیدنی در میدان تکسیم استانبول تکسیم، یکی از معروف ترین و پر جنب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =