رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول یک رستوران شهری، لوکس و شیک واقع در پشت بام هتل مرمره پرا است.

رستوران میکلا استانبول دیدی جادویی از استانبول رو به مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دارد که در آن شما تقریبا در طول زمان به قلب قدیمی شهراستانبول سفر خواهید نمود.

رستوران میکلا استانبول در ماه اکتبر ۲۰۰۵ افتتاح شد.

رستوران دو منو با پس زمینه ترکیی و اسکاندیناوی دارد محمد گورس، آشپز و مالک این رستوران معاصر در استانبول است او در سال ۱۹۹۶ با غذاهای متفاوت خود در استانبول شناخته شد، خدمات مناسب و موسیقی

الهام بخش، Mikla را به یکی از بهترین رستوران های استانبول تبدیل نموده است و همچنین در مجله های محلی و بین المللی نیز شناخته شده است.

در این محل منحصر به فرد بهترین غذاهای متفاوت ترکیه و اسکاندیناوی را با پخت و پز استادانه ادغام و غذاهای شگفت انگیزی برای شما فراهم شده است.

مواد تشکیل دهنده غذاهای رستوران میکلای استانبول با دقت منابع و انتخاب شده، البته غذاها لزوما فانتزی نیستند اما آنها با نهایت احترام و مفهوم پخته و تزئین شده اند.

واقع در بالای مرمره پرا، روی نوار تراس پشت بام با فضایی کمی سورئال، در میان عطر یاس همراه با نسیم خنک کننده گالاتا، چنین احساسی به راحتی در این رستورانامکان پذیر است.

با مبلمان نرم سفید زیر مینیمالیسم شیک، یک استخر در فضای باز، یک فضای موسیقی زنده با آهنگ دلپذیر، نمایشی خیره کننده در حال غروب که در آن مساجد قدیمی مانند با تاج طلا درخششی خیره کننده است.

آدرس The Marmara Pera Meşrutiyet Caddesi 15 34430, Beyoğlu, İstanbul, 34430, Turkey
تلفن 56 56 293 212 90+
ساعت کار اطلاعاتی یافت نشد.
وب سایت miklarestaurant.com

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

رستوران سلوی استانبول

رستوران سلوی استانبول در بی اوغلو چندین رستوران وجود دارد که غذاهای سنتی و کلاسیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =