هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول (Adelmar Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه شیشلی واقع شده و با رتبه ٨.٩ خود و نشان عالی توانسته در حد یک هتل ۵ ستاره بدرخشد.

در منطقه شیشلی گردشگران تور استانبول به مراکز خرید استانبول ،جاذبه های گردشگری استانبول و حمل و نقل های عمومی استانبول به راحتی دسترسی دارد.

هتل ادلمار استانبول همینطور به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم و رستوران های استانبول و مراکز خریدی که در میدان تکسیم وجود دارد برای گردشگران و مسافران تور استانبول جذاب است.

این منطقه جزء مناطق ثروتمند نشین استانبول می‌باشد هتل ها در این منطقه نسبت به میدان تکسیم و منطقه فاتیح گران تر هستند.این منطقه عرضه کننده‌ی عمده‌ی کیف و کفش و پوشاک با قیمت های بسیار مناسب است. این هتل دارای ٣۵ اتاق مجزا است.

هتل ادلمار استانبول ۵۰۰متر از مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول، ١.۵ کیلومتر از مرکز خرید جواهیر و یک پیاده روی ۶ دقیقه ای از مرکز خرید نیشان تاشی فاصله دارد، نیشانتاشی مرکز خرید مد می باشد. همچنین هتل دارای امکاناتی مانند سالن و بار مشترک است.

هتل ادلمار تمام واحدهایش مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب با کانال های کابلی، کتری، دوش، لوازم آرایشی و لوازم آرایش است. اتاقها با حمام اختصاصی با سشوار و واحدهای خاصی در هتل وجود دارد و همچنین دارای یک استخر یا بالکن است. تمام اتاق های مهمان شامل کمد لباس می باشد.

هتل ادلماراستانبول اتاق هایی بزرگ به همراه تراس با نور خورشید در طول روز و گل و گیاهان دارد. همچنین اتاق برای افراد غیر سیگاری نیز ارائه میدهد.

هتل ادلماراستانبول با فرودگاه استانبول 43 کیلومتر و با فرودگاه صبیحاگوگچن ٣۵ کیلومتر فاصله دارد. در این هتل فقط به انگلیسی و ترکی می توان مکالمه کرد و اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی ندارید.

نام هتل Adelmar Hotel Istanbul Şişli
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-2.5Km  
فاصله تا ایستگاه مترو(Osmanbey) 5min-400M
تلفن 62 61 232 212 90+
وب سایت adelmarhotel.com
آدرس Bozkurt Mahallesi, Dolapdere Cd. No:217, 34375 Şişli

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل هتل ادلمار استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل بتهوون پرمیوم استانبول

هتل بتهوون پرمیوم استانبول

هتل بتهوون پرمیوم استانبول هتل بتهوون پرمیوم در استانبول (Beethoven Premium Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =