هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول (Adelmar Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه شیشلی واقع شده و با رتبه ٨.٩ خود و نشان عالی توانسته در حد یک هتل ۵ ستاره بدرخشد.

در منطقه شیشلی گردشگران تور استانبول به مراکز خرید استانبول ،جاذبه های گردشگری استانبول و حمل و نقل های عمومی استانبول به راحتی دسترسی دارد.

هتل ادلمار استانبول همینطور به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم و رستوران های استانبول و مراکز خریدی که در میدان تکسیم وجود دارد برای گردشگران و مسافران تور استانبول جذاب است.

این منطقه جزء مناطق ثروتمند نشین استانبول می‌باشد هتل ها در این منطقه نسبت به میدان تکسیم و منطقه فاتیح گران تر هستند.این منطقه عرضه کننده‌ی عمده‌ی کیف و کفش و پوشاک با قیمت های بسیار مناسب است. این هتل دارای ٣۵ اتاق مجزا است.

هتل ادلمار استانبول ۵۰۰متر از مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول، ١.۵ کیلومتر از مرکز خرید جواهیر و یک پیاده روی ۶ دقیقه ای از مرکز خرید نیشان تاشی فاصله دارد، نیشانتاشی مرکز خرید مد می باشد. همچنین هتل دارای امکاناتی مانند سالن و بار مشترک است.

هتل ادلمار تمام واحدهایش مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب با کانال های کابلی، کتری، دوش، لوازم آرایشی و لوازم آرایش است. اتاقها با حمام اختصاصی با سشوار و واحدهای خاصی در هتل وجود دارد و همچنین دارای یک استخر یا بالکن است. تمام اتاق های مهمان شامل کمد لباس می باشد.

هتل ادلماراستانبول اتاق هایی بزرگ به همراه تراس با نور خورشید در طول روز و گل و گیاهان دارد. همچنین اتاق برای افراد غیر سیگاری نیز ارائه میدهد.

هتل ادلماراستانبول با فرودگاه استانبول 43 کیلومتر و با فرودگاه صبیحاگوگچن ٣۵ کیلومتر فاصله دارد. در این هتل فقط به انگلیسی و ترکی می توان مکالمه کرد و اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی ندارید.

نام هتل Adelmar Hotel Istanbul Şişli
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-2.5Km  
فاصله تا ایستگاه مترو(Osmanbey) 5min-400M
تلفن 62 61 232 212 90+
وب سایت adelmarhotel.com
آدرس Bozkurt Mahallesi, Dolapdere Cd. No:217, 34375 Şişli

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

هتل ادلمار استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل هتل ادلمار استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =