کافی شاپ استارباکس Starbucks

کافی شاپ استارباکس Starbucks

شرکت استار باکس در سال ۱۹۷۱ افتتاح و سپس به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند عرضه کننده قهوه و کافی در دنیا شناخته شده است.

استار باکس از آمریکا شروع به کار کرد و تخصص آن در بین تمامی خوردنی های دنیا، فقط درست کردن قهوه بود.

امروزه در ۶۵ کشور شعبه دارد. از سال ۲۰۰۳ در کشور ترکیه و تقریبا در تمام مراکز خرید و خیابان های شهر اقدام به احداث شعبه کرده است.

اما شعبه های استارباکس فقط محدود به مراکز خرید نمی باشد و امروزه در دانشگاه ها، پمپ بنزین ها، بیمارستان ها و … نیز موجود می باشد.

زنی که در طراحی لوگوی استارباکس قرار دارد مربوط به نقش یک پری دریایی دو دم، حکاکی شده بر روی چوب مربوط به قرن ۱۵ میلادی دراسکاندیناوی است که بر پایه نمادهای اسطوره ای و تاریخی دریا و دریانوردیاست.

رنگ سبز به عنوان رنگ سازمانی برند استارباکس انتخاب شد و طی تغییراتی که انجام گردید نمای حوری به شکلی فعلی تبدیل و ساده تر شد. ثابت بودن قیمت‌ها در فروشگاه‌های استارباکس یکی از قوانین اصلی این شرکت می باشد.

استارباکس در ابتدا فعالیتش را با فروش قهوه آغاز کرد اما امروزه در تمامی شعب آن محصولات متفاوتی از قبیل نوشیدنی های سرد و گرم، کیک و شیرینی، ساندویچ های آماده و سرد سرو می شود. چیز کیک لیمویی را به شما پیشنهاد می کنم. در کنار قهوه طمع لذت بخشی دارد.

بعد از انتخاب نوشیدنی و خوراکی مورد نظرتان در صف صندوق ایستاده ، سفارش داده و هزینه را پرداخت میکنید. در آنجا نام شما را می پرسند و پس از آماده شدن سفارشتان نام شما را صدا می زنند.

چیدمان و دکوراسیون داخلی مغازه های استار باکس به شکلی است که برای برگزاری جلسات، کار گروهی و دورهمی ها مناسب می باشد.

اگر شارژ موبایلتان تمام شد می توانید قهوه ای بگیرید و از طریق پریزهای برقی که این مجموعه برای استفاده مشتری های خود فراهم کرده است تلفن خود را شارژ کنید.

در هر شعبه استارباکس یک میز قرار دارد که دستمال خشک و مرطوب، انواع شکرها، نی و …. را به اختیار خودتان و به هر اندازه که مایل هستید استفاده خواهید کرد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

معرفی 7 کافه بیلیارد در استانبول

معرفی 7 کافه بیلیارد در استانبول یکی از پیشنهادات استانبول سرا در تور استانبول برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =