پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
Global Satellite and Space Show

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری فضایی و ماهواره‌ای

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری فضایی و ماهواره‌ای

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری فضایی و ماهواره‌ای هفته آینده با حضور شرکت‌های فعال در عرصه اکوسیستم ماهواره و فضا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حاکان کورت، مدیر اجرایی نمایشگاه سرمایه گذاری (Capital Exhibition) در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی درباره پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری فضایی و ماهواره‌ای (Global Satellite and Space Show) گفت: در تاریخ 1-2 سپتامبر این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فعال در عرصه اکوسیستم ماهواره و فضا با ارزش سهام 800 میلیارد دلاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون 16 هزار نفر برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که 85 درصد آنها خارجی هستند. در این نمایشگاه هشت وبینار تخصصی که برای عموم آزاد است برگزار خواهد شد.

کورت با بیان اینکه 2 جلسه سخنرانی اصلی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: 3 جلسه در ارتباط با مطالعات و پژوهش‌های ویژه با ظرفیت محدود نیز برگزار می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در عرصه اکوسیستم فضایی و ماهواره‌ای تقریبا به یک تریلیون دلار رسیده است و صاحب نظران 80 درصد از این بودجه یک تریلیون دلاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی گفت: سردار حسین یلدریم، رئیس آژانس فضایی ترکیه در این نمایشگاه در ارتباط با سیاست و برنامه‌های کشور در عرصه فناوری فضایی توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

کورت افزود: دمیتری لوسکوتوف، مدیر عامل شرکت “گلاوکاسموس” روسیه و دکتر جول موزر از نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا در این نمایشگاه سخنرانی خواهند کرد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =