چهارشنبه 29 فروردین 1403

پارک ماجراجویی Modern Adventure Park استانبول

پارک ماجراجویی Modern Adventure Park استانبول

معرفی پارک ماجراجویی Modern Adventure Park

پارک ماجراجویی مدرن استانبول (Modern Adventure Park) در منطقه بیلیک دوزو استانبول واقع شده که به همین خاطر دسترسی به آن بسیار ساده خواهد بود و در سفر خود به استانبول می‌توانید همراه خانواده به آن مراجعه کنید. این پارک فعالیت‌های جذاب برای کودکان در استانبول را دارد اما بخش زیادی از بازی‌های آن به درد نوجوان می‌خورد و بیشتر مشتریان هدف آن‌ها در این رنج سنی هستند. در واقع اگر بخواهیم به صورت کلی این پارک را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که بازی‌های آن ترکیبی از بازی‌هایی است که در مسابقات تلویزیونی همچون سوروایور، وایپ آوت یا چیزهایی از این دست دیده‌اید. همچنین چند سالن در اطراف پارک اصلی درست شده که مربوط به بازی‌های تیمی مثل فوتبال، بسکتبال و کارهای این چنینی است. درمجموع این مکان جایی عالی برای خانواده‌هایی هست که به همراه کودکان و نوجوانان خود به سفر رفته و می‌خواهند تجربه‌ای متفاوت برای فرزندانشان رقم بزنند.

بازی‌های Modern Adventure Park

طراحی محیطی این پارک به گونه‌ای است که به خوبی می‌توان رده‌بندی سنی بازی‌ها را تشخیص داد. محیط بیرونی و رو باز آن همین که از ورودی داخل پارک می‌شوید، در همان ابتدا واقع شده و اکثر بازی‌های مناسب برای کودکان به هیچ وجه در ارتقاع نیستند و میتوانند تفریح مناسب کودکان در استانبول باشد. سنین پایین می‌توانند از موانع مربوط به خودشان رد شوند، روی ترامپولین بازی کنند و در بخش‌های متنوعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده به بازی مشغول شوند.

نوجوانان و بزرگ‌ترها بخش‌های مخصوص به خود را دارند. از جمله بازی‌های آن‌ها که در سطح قرار دارد می‌توان به مسابقه موانع در ماسه اشاره کرد که باید در یک مسیر مشخص موانع مختلفی را طی کرده و زودتر از رقیب خود به انتخاب مسیر برسند. از طرفی در ارتقاع نیز بازی‌های مختلفی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که بالا رفتن و رد شدن از مسیرهای خاص از جمله‌ی آن‌ها به حساب می‌آید. در نهایت یک زیپ‌لاین بزرگ نیز در پارک تعبیه شده که شما در مسیری جذاب از سمتی به سمت دیگر پارک می‌برد.

ویدئو: Modern Adventure Park

بازی‌های گروهی که در سالن‌ها برگزار می‌شود عموما برای مردم محلی است که امکان جمع کردن تعداد مشخص نفرات مورد نیاز را دارند. اما در مجموع سالن‌ها مجهز و بسیار خوب هستند. در مجموع Modern Adventure Park دارای 36 بازی در پارک اصلی است که 12 مورد آن‌ها تنها مختص به سنین بالای 14 سال می‌شود. 4 خط زیپ لاین دارد، 10 مکان برای پرش در نظر گرفته شده و در نهایت دیوارهایی نیز برای صعود دارد که برای سنین مختلف مسیرهای مورد نظر خودشان در دیوارها تعبیه شده است.

امنیت پارک ماجراجویی مدرن استانبول

این پارک مدرن و تازه تاسیس بوده و از نظر امکانات در سطح بالایی قرار می‌گیرد. اینجا از پارک‌های ماجراجویانه استانبول است و تمامی بچه‌هایی که به بازی مشغول می‌شوند باید کلاه ایمنی گذاشته و در تمام طول مسیر بازی‌هایی که در بلندی قرار دارند، از طناب‌های مخصوص برای جلوگیری از سقوطشان استفاده می‌شود. از نظر مسائل امنیتی در Modern Adventure Park باید خیالتان جمع باشد که هیچ اتفاقی برای فرزندتان نخواهد افتاد.

کافه رستوران پارک ماجراجویی مدرن استانبول

این پارک یک کافه رستوران خوب دارد که در همان پارک اصلی واقع شده و یک محیط داخلی، یک بخش تراس مانند و یک بخش نیز روی سقف و مشرف به پارک دارد. این امکانات بسیار خوب باعث می‌شود تا پدرمادرهایی که دوست ندارند با بچه‌ها بازی کنند، به راحتی بتوانند ساعتی را در آرامش به خوردن و نوشیدن پرداخته و بچه‌ی خود را نیز در هنگام بازی تماشا کنند.

قیمت ورودی Modern Adventure Park

Modern Adventure Park یک فضای عالی و منحصر به فرد دارد که می‌تواند برای ساعاتی شما را در محیطی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز همراه فرزندانتان قرار دهد. از طرفی بودن در پارک تنها 29 لیر به ازای هر نفر هزینه دارد که مبلغی کم به حساب می‌آید و بزرگ‌ترهایی که قصد بازی ندارند، می‌توانند بدون پرداخت مبلغ در محیط کافه منتظر بمانند و برای خود نوشیدنی و خوراکی سفارش دهند.

نقشه و موقعیت جغرافیایی پارک ماجراجویی Modern Adventure

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

مکان های دیدنی میدان تکسیم استانبول

25 مکان دیدنی در میدان تکسیم استانبول

25 مکان دیدنی در میدان تکسیم استانبول تکسیم، یکی از معروف ترین و پر جنب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =