هتل گرند لیزا استانبول 

هتل گرند لیزا استانبول 

هتل گراند لیزا استانبول(Grand Liza Hotel) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول میباشد که در منطقه ای نزدیک فاتح واقع شده و تقریبا تمامی مهمانان تور استانبول هتل گرند لیزا از اقامت در آن رضایت دارند . از ویژگی های بارز هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول داشتن یک رستوران ترکیه با نمایش پانورامایی از تنگه بسفر است.

منطقه فاتح یک انتخاب عالی برای مسافران تور ترکیه و علاقه مند به معماری، موزه ها و بناهای تاریخی است. هتل با دسترسی به بسیاری از جاذبه های محلی، محیطی عالی از کار و لذت بردن از تعطیلات را فراهم کرده است کرایه ماشین و اطلاعات دیدنی های استانبول و مراکز خرید استانبول از پرسنل هتل دریافت کنید.

جاذبه های تاریخی چون مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی و مسجد آبی در نزدیکی هتل قرار دارند که کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده میتوان از آنها بازدیدکرد. برای رفتن به بازار بزرگ استانبول هم زیر ۱۰ دقیقه پیاده روی اما به صورت سر بالایی با شیب نسبتا تند راه است. هتل لیزا  به ایستگاه مترو «ینی کاپی» و تراموا «بایزید» نزدیک هست.

هتل گرند لیزا در استانبول دارای ۳۶ اتاق است اتاق های هتل گرند لیزا در رنگ های گرم تزئین شده و دارای مبلمان چوب ساده است. اتاق ها دارای مینیبار و تلویزیون ماهواره ای مجهز  است. برخی از اتاق دارای دیدگاهی از دریای مرمره هستند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند سرویس اتاق ۲۴ ساعته هم ارائه میشود

هتل گرند لیزا هر صبح صبحانه ی سلف سرویس ارائه می دهد. مهمانان می توانند در رستوران تراس از صرف غذا های تازه ی دریایی و کباب های ترکی لذت ببرند. کافه ی امریکن پاب (The American Pub) انواع کوکتل ها و نوشیدنی های گوارا سرو می کند.

کارمندان هتل گرند لیزا استامبول اکثرا خیلی خوب انگلیسی حرف میزنند و خیلی خوب هم راهنمایی و کمک میکنند در ضمن بسیار خوش برخوردند. 

امکانات هتل گرند لیزا استانبول

کلیه ی امکانات یک هتل 3 ستاره به همراه اینترنت رایگان بی سیم در کلیه ی فضاها و پارکینگ در هتل گراند لیزا استانبول در دسترس شماست. هدف شما از سفر به استانبول هر چه باشد ، تور استانبول هتل گرند لیزا  انتخابی عالی برای اقامت در استانبول است.

سرویس اتاق، کرایه ماشین، شاتل فرودگاهی ،میز پذیرش ۲۴ ساعته،چک ورود ،  تبدیل ارز، میز تور، نگهداری چمدان، خشکشویی ،تمیز کردن ، خدمات اتو ،برق کفش ، فکس، گاوصندوق، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول ،آسانسور ،پوشاک ،تهویه مطبوع ،منطقه سیگار کشیدن

نام هتل Grand Liza Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 24min-7.9Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Beyazıt) 7min-550m
تلفن 23 73 516 212 90+
وب سایت hotelliza.com
  Saraç İshak Mahallesi, Tiyatro Cd. No:114, 34130 Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند لیزا استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =