پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته که در سال ۲۰۰۷ ساخته شد و با داشتن ۲۷۵ اتاق بسیار شیک و مجلل یک هتل عالی برای سفر های کاری و توریستی می باشد .

موقعیت هتل وو استانبول بسیار مناسب بوده به گونه ای که فاصله هتل تا مرکز شهر استانبول ۱۶ کیلومتر ، مرکز یشیلکوی که فروشگاه، رستوران و بارهای بسیار زیبا و متفاوت دارد فقط ۵ دقیقه پیاده تا هتل وو فاصله دارد و بناهای تاریخی و دیدنی شهر مانند مسجد کبود و کاخ توپ‌کاپی نیز با وسایل حمل و نقل عمومی در ۲۰ دقیقه‌ای هتل هستند .

همچنین هتل وو استانبول به فاصله ۲۰۰ متر از ایستگاه مترو قرار گرفته و سواحل زیبای دریای مرمره در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.

تمامی ۲۷۵ اتاق هتل وو استانبول مجهز به تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و سیستم تهویه ایر کاندیشنر, صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش ، اتاقهای عایق صدا ، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز، نظافت اتاق و تحویل سریع اتاق هستند . در کنار اتاق های استاندارد امکانات اتاق های ویژه نظیر اتاق های ویژه معلولین ، اتاق مخصوص سیگاری ها و اتاق های عاری از آلودگی سیگار و اتاق ویژه افراد مهم نیز تدارک دیده شده اند .

امکانات رفاهی هتل وو استانبول استخر – ریلکسیشن با ماساژ – سونا – حمام ترکی و بخار – استخر سر پوشیده می باشد و علاقه مندان می توانند در مرکز بدنسازی هتل به فعالیت ورزشی بپردازند .

هتل وو استانبول با داشتن فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات به خود می بالد و برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول خدمات کرایه ماشین نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد همچنین می توانید برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید . به درخواست مهمانان ترانسفر فرودگاه نیز در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

از دیگر امکانات و خدمات هتل وو استانبول می توان به خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت و برگزاری همایش – لباسشویی – خشکشویی و اتو کشیدن البسه – آرایشگاه و خدمات زیبایی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – تورها – خدمات کپی و ارسال فکس – مرکز تجارت – امکان دریافت بلیط – رستوران و کافی شاپ – پذیرش شبانه روزی – روزنامه و ارائه خبرنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – مجهز به آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – اتاقهای ضد صدا و گرمایش می باشد .

نام هتل WOW İstanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 24min-18 Km 
فاصله تاایستگاه مترو (Fuar merkezi) 2min-200 M
تلفن 00 50 468 212 90+
وب سایت wowhotelsistanbul.com
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. No:15 – 17 – 19, 34149 Bakırköy

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل وو استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =