هتل وو استانبول

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته که در سال ۲۰۰۷ ساخته شد و با داشتن ۲۷۵ اتاق بسیار شیک و مجلل یک هتل عالی برای سفر های کاری و توریستی می باشد .

موقعیت هتل وو استانبول بسیار مناسب بوده به گونه ای که فاصله هتل تا مرکز شهر استانبول ۱۶ کیلومتر ، مرکز یشیلکوی که فروشگاه، رستوران و بارهای بسیار زیبا و متفاوت دارد فقط ۵ دقیقه پیاده تا هتل وو فاصله دارد و بناهای تاریخی و دیدنی شهر مانند مسجد کبود و کاخ توپ‌کاپی نیز با وسایل حمل و نقل عمومی در ۲۰ دقیقه‌ای هتل هستند .

همچنین هتل وو استانبول به فاصله ۲۰۰ متر از ایستگاه مترو قرار گرفته و سواحل زیبای دریای مرمره در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.

تمامی ۲۷۵ اتاق هتل وو استانبول مجهز به تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و سیستم تهویه ایر کاندیشنر, صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش ، اتاقهای عایق صدا ، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز، نظافت اتاق و تحویل سریع اتاق هستند . در کنار اتاق های استاندارد امکانات اتاق های ویژه نظیر اتاق های ویژه معلولین ، اتاق مخصوص سیگاری ها و اتاق های عاری از آلودگی سیگار و اتاق ویژه افراد مهم نیز تدارک دیده شده اند .

امکانات رفاهی هتل وو استانبول استخر – ریلکسیشن با ماساژ – سونا – حمام ترکی و بخار – استخر سر پوشیده می باشد و علاقه مندان می توانند در مرکز بدنسازی هتل به فعالیت ورزشی بپردازند .

هتل وو استانبول با داشتن فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات به خود می بالد و برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول خدمات کرایه ماشین نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد همچنین می توانید برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید . به درخواست مهمانان ترانسفر فرودگاه نیز در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

از دیگر امکانات و خدمات هتل وو استانبول می توان به خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت و برگزاری همایش – لباسشویی – خشکشویی و اتو کشیدن البسه – آرایشگاه و خدمات زیبایی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – تورها – خدمات کپی و ارسال فکس – مرکز تجارت – امکان دریافت بلیط – رستوران و کافی شاپ – پذیرش شبانه روزی – روزنامه و ارائه خبرنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – مجهز به آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – اتاقهای ضد صدا و گرمایش می باشد .

نام هتل WOW İstanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 24min-18 Km 
فاصله تاایستگاه مترو (Fuar merkezi) 2min-200 M
تلفن 00 50 468 212 90+
وب سایت wowhotelsistanbul.com
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. No:15 – 17 – 19, 34149 Bakırköy

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل وو استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =