هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول (LIBERTY HOTEL) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در ناحیه مارمارا استانبول و محله فاتیح واقع شده است و تنها ۸ دقیقه تا بازار بزرگ استانبول پیاده روی دارد. اگرچه خدمات رفاهی و تفریحی این هتل بسیار کم می باشد اما موقعیت و دسترسی آن به جاذبه های گردشگری استانبول و هزینه مناسب اقامتی، می تواند هتل لیبرتی را به گزینه مناسبی برای سکونت تبدیل کند.

از خصوصیات خوب هتل لیبرتی استانبول، دسترسی به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها می باشد. در فضای عمومی هتل می توانید از کافی نت آن استفاده کنید. پارکینگ دارای نگهبان به همراه گارژ بدون نیاز به رزرو، در محل خود هتل موجود است.

تمام اتاقهای هتل لیبرتی، مجهز به تهویه مطبوع، یخچال و حمام اختصاصی هستند. هر یک از اتاق ها، تلویزیون های ۳۲ اینچی LED دارد. خدمات اتاق شبانه روزی و در همه ۷ روز هفته ارائه می شود. اتاق های این هتل تراسی با نمایی رو به مرکز استانبول دارد. 

رستوران هتل لیبرتی، غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. این هتل در نزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته بنابراین بسیاری از رستوران ها و کافه ها را در نزدیکی این هتل می توانید پیدا کنید. اگر دوست داشتید ازهتل دوچرخه کرایه کنید و در محله های فاتیح با دوچرخه بچرخید یا سری به مسجد آبی و قصر توپکاپی بزنید. صبحانه را می توانید در اتاق سفارش دهید.

ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل مانند تاکسی نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارد. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش یا میز راهنمای سفر مراجعه کنید. ورود به هتل لیبرتی استانبول، از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

از خدمات نظافت هتل می توان به تبدیل ارز، انبار چمدان، خدمات بلیط و ورود و خروج سریع اشاره کرد. خدمات نظافت، خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه مازاد آن برایتان مهیا می شود. سری به آرایشگاه و مغازه های هتل بزنید، و اگر سیگاری هستید بدانید که فضایی مختص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

کارکنان هتل لیبرتی به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند.

نام هتل Liberty Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 17min-6.4Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 4min-300M
تلفن 22 89 513 212 90+
وب سایت libertihotel.com
آدرس Kemal Paşa Mahallesi, 34134 Fatih/Istanbul, Turkey

هتل لیبرتی استانبو

هتل لیبرتی استانبو

هتل لیبرتی استانبو

هتل لیبرتی استانبو

هتل لیبرتی استانبو

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لیبرتی استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهارده =