هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول(surmeli istanbul hotel) یکی از هتل های5 ستاره استانبول است که در منطقه تجاری و سرگرمی شیشلی واقع شده است.

هتل سورملی استانبول  1.6 کیلومتر از بازار جواهیر و 900 متر از ایستگاه مترو گایرتپه فاصله دارد. بنابراین جزو بهترین هتل به خاطر دسترسی آسانش به مناطق دیدنی در تور استانبول است. هتل سورملی حمام آبگرم آئورا و امکاناتی از قبیل حمام ترکی، سونا و حمام بخار، مرکز تناسب اندام، مرکز مراقبتی صورت و بدن را برای آرامش شما فراهم می کند.

 اتاقهای هتل سورملی دارای مبلمان مدرن و مجهز به مینی بار و صندوق امانات می باشند. همه ی اتاقها دارای فضای کاری هستند و برخی از آنها سالن جداگانه ای دارند. خدمات اتاق شبانه روزی و تماس بیدار باش برای مهمانان فراهم است.

 امکانات تفریحی در هتل سورملی استانبول شامل یک استخر بیرونی با تراس آفتابگیر است. روزنامه و خدمات اتو بخار برای همه مهمانان ارائه می شود. کاخ ییلدیز و خیابان استقلال کمتر از 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک به راحتی با تاکسی در دسترس است و تنها در فاصله 18 کیلومتری هتل قرار گرفته است. پارکینگ رایگان در خود هتل در دسترس است.

نام هتل surmeli istanbul hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 15Min-5.7Km
فاصله تاایستگاه مترو(Gayrettepe) 11min-900m
تلفن 61 11 272 212 90+
وب سایت surmelihotels.com
آدرس

Gayrettepe Mahallesi, Prof. Dr. Bülent Tarcan Sokak No:3, 34349 Şişli/Beşiktaş

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سورملی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =