هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا(Ramada Plaza) یکی از هتل‌های 5 ستاره استانبول است که در منطقه Congress Valley یکی از شیک‌ترین محله‌های استانبول قرار دارد؛ محله‌ای پر از هتل‌های تجاری و مراکز بازرگانی بزرگ. از هتل رامادا پلازا استانبول تا نزدیکترین ایستگاه مترو (عثمان‌ بی) و نزدیکترین مراکز خرید استانبول فقط ۳ دقیقه راه است و در اطراف هتل، علاوه بر یک ایستگاه اتوبوس، پر از بار و رستوران و کلاب‌های شبانه نیز می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند کاختوپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول هم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس می باشند. فرودگاه آتاتورک استانبول هم در فاصله حدودا 25 کیلومتری از هتل رامادا پلازا استانبول می باشد.

هتل رامادا پلازا دارای ۱۶۲ اتاق (شامل ۱۲ سوئیت و ۲ سوئیت پنت‌هاوس) می باشد که در نوامبر سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است. از امکانات هتل رامادا پلازا استانبول می‌توان به لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، آرایشگاه، بار و رستوران، سالن کنفرانس، مرکز تندرستی بزرگ و مجهز، استخر و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر، اینترنت وای فای (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (هر دو با هزینه‌ی اضافی) اشاره نمود.

هتل رامادا پلازا دارای اتاقهایی بسیار شیک و زیبا با ترکیبی از زیبایی و آسایش و فن‌آوری روز بوده و ایده‌آل مسافران می باشد. سوئیت‌های هتل رامادا پلازا استانبول هم با دکوراسیون امروزی و مجهز به جکوزی، آرامش مهمانان را فراهم می‌سازند. سوئیت‌های پنت‌هاوس هتل رامادا پلازا استانبول نیز دارای تراس اختصاصی، جکوزی، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، غیر رایگان و اختصاصی، تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL هم در اتاق‌ها و هم در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ (با پریز برقی که لپ‌تاپ در گاوصندوق هم شارژ شود) و مینی‌بار هستند.

نام هتل Ramada Plaza Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 2Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Osmanbey) 350M
تلفن 44 44 315 212 90+
وب سایت wyndhamhotels.com
آدرس Ergenekon Mahallesi, Halaskargazi Street No 63, 34373 Şişli

اتاق هتل رامادا پلازا

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل رامادا پلازا

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =