پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول(surmeli istanbul hotel) یکی از هتل های5 ستاره استانبول است که در منطقه تجاری و سرگرمی شیشلی واقع شده است.

هتل سورملی استانبول  1.6 کیلومتر از بازار جواهیر و 900 متر از ایستگاه مترو گایرتپه فاصله دارد. بنابراین جزو بهترین هتل به خاطر دسترسی آسانش به مناطق دیدنی در تور استانبول است. هتل سورملی حمام آبگرم آئورا و امکاناتی از قبیل حمام ترکی، سونا و حمام بخار، مرکز تناسب اندام، مرکز مراقبتی صورت و بدن را برای آرامش شما فراهم می کند.

 اتاقهای هتل سورملی دارای مبلمان مدرن و مجهز به مینی بار و صندوق امانات می باشند. همه ی اتاقها دارای فضای کاری هستند و برخی از آنها سالن جداگانه ای دارند. خدمات اتاق شبانه روزی و تماس بیدار باش برای مهمانان فراهم است.

 امکانات تفریحی در هتل سورملی استانبول شامل یک استخر بیرونی با تراس آفتابگیر است. روزنامه و خدمات اتو بخار برای همه مهمانان ارائه می شود. کاخ ییلدیز و خیابان استقلال کمتر از 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک به راحتی با تاکسی در دسترس است و تنها در فاصله 18 کیلومتری هتل قرار گرفته است. پارکینگ رایگان در خود هتل در دسترس است.

نام هتل surmeli istanbul hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 15Min-5.7Km
فاصله تاایستگاه مترو(Gayrettepe) 11min-900m
تلفن 61 11 272 212 90+
وب سایت surmelihotels.com
آدرس

Gayrettepe Mahallesi, Prof. Dr. Bülent Tarcan Sokak No:3, 34349 Şişli/Beşiktaş

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سورملی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =