چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول (Central Palace Taksim) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که کمتر از 100 متر با میدان تکسیم، قلب استانبول و نزدیک ترین مکان به فروشگاه های خیابان استقلال، فاصله دارد. اتاق های لوکس این هتل انواع تسهیلات رفاهی را شامل می شوند.

در نزدیکی هتل سنترال پالاس یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند کاخ دولماباغچه ، بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar)، کاخ توپ‌کاپی (Topkapi Palace)، مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia) و مسجد کبود (Blue Mosque) در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای ممکن می باشد. منطقه خرید نیشان تاشی 1.8 کیلومتر با هتل سنترال پالاس تکسیم فاصله دارد.

اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم دکوراسیونی به سبک عثمانی با اثاثیه ای مدرن دارند و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، فضا ی بزرگ نشیمن و سرویس های بهداشتی لوکس با جکوزی هستند.

مهمانان می توانند با کمک فعالیت های هوازی و تمرینات ورزشی بدنسازی پیشرفته ی هتل سنترال پالاس تکسیم تناسب اندام خود را حفظ کنند. مرکز آبگرم هتل شامل سونا، جکوزی و حمام ترکی با تزئینات سنتی می شود.

می توانید از هتل به میدان تکسیم رفته و از آنجا با مترو یا تراموا ی تاریخی به تونل یا برج گالاتا بروید. دسترسی به اینترنت بی سیم در سنترال پالاس تکسیم رایگان است. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1/3 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. هتل سنترال پالاس تکسیم پارکینگ رایگان ارائه می دهد.

امکانات تفریحی هتل سنترال پالاس استانبول
این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن برای تمام سال، استخر در فضای باز فصلی، آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و کلاس های مخصوص می باشد. علاوه بر این، امکاناتی همچون ورزش های اسکواش با هزینه ی اضافی، تنیس با هزینه ی اضافی و اسکواش نیز با هزینه ی اضافی در دسترس است. یک کافه هم در محوطه ی تفریحی هتل وجود دارد که به مهمانان و مراجعان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

رستوران پالاس: در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکی سرو می شود و چون به صورت بوفه است، هر چه را که بخواهید می توانید خودتان بردارید.غذا های سالم و مغذی سرو شده در هتل سنترال پالاس تکسیم مانند سبزیجات بخار پز، باعث می شوند علاوه بر لذت بردن از طعمی بی نظیر مطمئن باشید که وعده ای سالم را میل نموده اید. می توانید در هر ساعتی که مایل باشید از طعم های مختلف 34 نوع کوکتل تهیه شده از آبمیوه بهره ببرید. سالن صبحانه و کافه سنترال آماده ی پذیرایی از شما هستند.

نام هتل The Central Palace Taksim
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 5min-300M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 4min-300M
تلفن 40 40 313 212 90+
وب سایت thecentralpalace.com
آدرس Kocatepe Mahallesi, Lamartin Cd. No:18, 34437 Beyoğlu

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل مولا استانبول

هتل مولا استانبول هتل مولا استانبول (Mula Hotel) یکی از هتل های پنج ستاره استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =