بازی خانه خون آشام استانبول

بازی خانه خون آشام استانبول

 

یکی از بهترین تفریحات هیجانی در استانبول، بازی فرار از خانه خون آشام در استانبول (Taksim House of Horror) است.

خانه‌ی خون آشام استانبول تنها یه اتاق فرار با چند تا معما نیست. بلکه یک خانه ی بزرگه با کلی اتاق، تئاتر تعاملی، هنرور و … . اگه می خواهید سراغ این اسکیپ روم جذاب بروید چیزی حدود دو ساعت از وقتتون رو باید بهش اختصاص بدهید. این محیط برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند و یا جرات هیجان و ترس زیاد را ندارند اصلا توصیه نمی‌شود.

بازی مهیج خون آشام در واقع دور کردن بازیکنان از زمان واقعی و بردن آن‌ها به زمان و دنیای خون‌آشام‌ها می‌باشددر تور استانبول می‌باشد.در این بازی شما در خانه‌ی خون‌ آشام با موجودات ترسناک و تاریک رو به رو هستید. بازی خانه خون آشام درست از لحظه‌ی ورورد شما شروع می‌شود.

خانه خون آشام استانبول

این بازی پرهیجان حتماً قلب شما را به تپش خواهد انداخت و آنچنان شما را در واقعیت خود فرو میبرد که پس از پایان آن حتما خودتان را در دنیای خون آشام‌ها حس خواهید کرد.در بدو ورود به هر اتاق و منطقه‌ای از این خانه واقعاً شگفت زده می‌شوید و در هر لحظه با یک شی و یا وسیله‌ای جدید مانند پیانو،آهنربا و…. برخورد خواهید کرد.پس از آن شما به اتاقی هدایت می‌شوید که داستان‌هایی ترسناک وجود دارد که باید از آن‌ها به دنبال سرنخی برای پایان بازی باشید.

همه چیز اتاق‌ها در تاریکی محض بود و با نورهای قرمز و صداهایی خوفناک نیز ادغام شده بود.در آخر اگر سناریو کشتن یک فرد باشد باید یک تابوت را با راهنمایی‌های داخل بازی پیدا کنید.در آخر میتوان گفت شما حس بازی در یک صحنه‌ی فیلم هالیوودی که مقداری هم ترسناک است را خواهید داشت.

خانه خون آشام استانبول

بازی خانه خون آشام برای ورود شرایطی دارد که به آن اشاره میکنیم:

  • برای ورود به این خانه باید از قبل رزرو کنید.
  • باید حتماً به صورت گروهی به این بازی بروید.
  • ورود افراد مبتلا به صرع،بیماری‌های قلبی و کلاوستروافوبیا ممنوع می‌باشد.
  • حداقل سن افراد برای ورود 16سال می‌باشد.
  • در داخل خانه خون آشام نباید چیزی از وسایل موجود را بشکنید.
  • در صورت نیاز به کمک میتوانید درخواست کنید زیرا دوربین‌ها شما را می‌بینند.

اگر عازم سفر به ترکیه هستید و استانبول و میدان تکسیم در برنامتون هست و از اتاق فرار های ترسناک بدتون نمیاد، استانبول سرا پیشنهاد میکند با یه تیم بین دو تا هشت نفره به اتاق فرار خانه خون آشام سری بزنید و با یه تجربه‌ی جدید از اتاق فرار دست و پنجه نرم کنید.

خانه خون آشام استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی بازی خانه خون آشام استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =