چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فروشگاه فرش دوکو DHOKU استانبول

فروشگاه فرش دوکو DHOKU استانبول
اگر قصد خرید فرش ترک را دارید استانبول سرا به شما بازدید از فروشگاه فرش دوکو را توصیه می کند. کلمه دوکو در زبان ترکی به معنی بافت است و این یک برند شناخته شده در صنعت فرش این کشور است.

طراحی فرش های این فروشگاه متناسب با نیازهای روز است اما این به معنای فراموش کردن خصوصیات ویژه فرش ترک نیست. طرح های هندسی با خطوط برجسته و واضح یا طرح های پس نقش و نگار گلدار که اندکی سنتی تر است.

فروشگاه فرش دوکو

ویژگی خاص فروشگاه فرش دوکو این است که طرح های آن با بقیه فروشگاه های فرش استانبول کاملاً فرق دارد. خاص بودن این طرح ها موجب شده که این فروشگاه از سایر فروشگاه های شهر متمایز شود. در فروشگاه دوکو از فرش های ماشینی خبری نیست. قالیچه های این فروشگاه دستباف بوده و اکثرا در ازمیر و با نخ های پشمی بافته می شوند. این نخ ها به شیوه سنتی با دست ریسیده شده اند و با رنگ های طبیعی و مواد سنتی رنگ آمیزی گشته اند.

فروشگاه فرش دوکو

درست روبروی فروشگاه و در آن طرف خیابان یک شرکت به این برند با نام Ethnicon وجود دارد که تکه قالیچه های کوچک با اندازه های متفاوت را به هم وصل می کند. این یک نوع خاص از طراحی فرش است که ما را به یاد لحاف های پنبه دوزی شده قدیمی می اندازد. برای اینکه از فروشگاه فرش دوکو در میان فروشگاه های بازار بزرگ استانبول بازدید کنید باید آدرس زیر را به خاطر داشته باشید.

استانبول، خیابان تک کجیلر، پلاک 58

نقشه و موقعیت جغرافیایی فروشگاه فرش دوکو DHOKU استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =