هتل ریکسوس تکسیم استانبول

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

هتل ریکسوس تکسیم استانبول(Rixos Taksim Istanbul) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است.

هتل ریکسوس تکسیم از موقعیت مناسبی برخوردار بوده و ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز فرهنگی آتاتورک ، ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک و ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه صبیحا فاصله دارد.

همچنین تعداد زیادی موزه، مرکز خرید و دیدنی‌های تاریخی در نزدیکی هتل ریکسوس تکسیم به راحتی قابل دسترسی هستند.

هتل ریکسوس استانبول دارای ۱۱۶ اتاق ،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس می باشد مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است که این اتاق های راحت و تمیز مجهز به تهویه مطبوع، گاو صندوق ، تلفن، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته ، مینی بار ، سشوار ، اینترنت و … می باشند .

هتل ریکسوس تکسیم استانبول در هر سه وعده‌ی صبحانه، ناهار و شام با منویی از غذاهایی لذیذ از سراسر دنیا در رستوران منحصر به فرد هتل یعنی رستوران فانوس از مهمانان پذیرایی می کند و در صورت تمایل خدمات شبانه‌روزی رستوران سفارش‌تان را به اتاق‌تان می‌آورد، کافی شاپ و بار هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان می باشند .

میهمانان تور استانبول می توانند از انواع ماساژ، استخرسر پوشیده، مرکز آب درمانی (اسپا)، سونا ، جکوزی و سالن بدنسازی هتل ریکسوس تکسیم استانبول بهره مند شوند. در ضمن حمام ترکی و سنتی جهت رفع خستگی و کسب آرامش گردشگران آماده خدمت رسانی به گردشگران است .

تسهیلات ویژه معلولین و سرویس نگهداری کودکان نیز از سوی هتل ریکسوس تکسیم استانبول ارائه می شود .

از دیگر امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول می توان به پذیرش شبانه روزی ، رستوران،ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، پارکینگ ، صرافی ، سالن زیبایی ، خشکشویی و صندوق امانات اشاره کرد .

نام هتل Rixos Taksim İstanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-800M 
فاصله تا ایستگاه مترو (taksim) 12min-900M
تلفن 00 01 373 212 90+
وب سایت tr.rixos.com
آدرس İnönü Mahallesi, Harbiye Çayırı Sk No:4, 34373 Şişli

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ریکسوس تکسیم استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =