مرکز خرید اکسیس استانبول

مرکز خرید اکسیس استانبول

مرکز خرید اکسیس استانبول فقط یک مرکز خرید و اداری نیست، بلکه یک فضای زندگی منحصر به فرد است که تجهیزات بصری، اجتماعی و فرهنگی را برای بهبود استانداردهای زندگی شما ترکیب می‌کند. اکسیس استانبول دفاتر آینده خود را با دفاتر لوکس طلایی و آپارتمان لوکس با چشم اندازی به شهر ارائه می‌دهد.

مرکز خرید Axis Istanbul دارای 170 فروشگاه کافه و رستوران سنتی ، رستوران های زنجیره ای ، زمین بازی بچه ها ، 10 سالن سینما ، مرکز تناسب اندام و سوپر مارکت زنجیره ای کارفور است . فضای 60،000 متر مربع به این مجتمع اختصاص داده شده است و ظرفیت پارکینگ آن ، بیش از 1000 خودرو می باشد . با افتتاح این مجتمع در استانبول حدود 2000 شغل جدید ایجاد شده است . این مرکز خرید معماری زیبایی دارد و شعب اکثر برندهای معروف دنیا و خصوصا برندهای ترک در آنجا بچشم میخورند .

 

مرکز خرید اکسیس دارای اتاق کودک و مسجد نیز می باشد و میتوانید از تراس این مرکز خرید برای استراحت استفاده کنید . مهم ترین برندهای ترک و البته دفاکتو و ال سی وایکیکی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند . از دیگر برندهایی که در این مرکز شعبه دارند می توان به برند سی سی ایس ، برند وفیان ، برند فابریکا ، برند هاتیک ، برند کفش اینجی ، برند وای لاندن ، برند شلوار جین ماوی جینز ، زارا ، H&M ، تاپ شاپ و مانگو اشاره کرد .

مرکز خرید اکسیس یکی از بهترین مراکز خرید استانبول از نظر مجموعه برندها می باشد .

از آنجایی که مرکز خرید اکسیس استانبول دارای بخش مسکونی و اداری نیز می‌باشد، برای ساکنان این منطقه و بازدیدکنندگان خارجی خدماتی را نظر گرفته و به بهترین نحو آن‌ها را ارائه می‌دهد:

  • مجموعه ورزشی: یک باشگاه کامل و مجهز در این مجموعه قرار دارد که استفاده از آن برای عموم آزاد است.
  • زمین بازی کودکان: اگر برای خرید در مرکز خرید اکسیس استانبول، فرزندانتان همراهتان هستند، نگران خستگی آن‌ها از خرید و پیاده روی نباشید، این مجموعه دارای یک زمین بازی است که می‌توانید در طول خرید خود آن‌ها را برای بازی به این قسمت ببرید و خود با خیال آسوده در مجموعه به گردش بپردازید.
  • مجموعه رستوران‌ها: اگر از مسافتی دور به این مرکز خرید آمدید، برای صرف غذا و استراحت می‌توانید به مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های اکسیس سری بزنید؛ بوی غذای این رستوران‌های ترک در کنارهای کافه‌های سنتی با چای و قهوه ترک تمام فضا را پر کرده است و هر بازدیدکننده‌ای را میخ کوب می‌کند.
  • سوپر مارکت زنجیره‌های کارفور: برای خرید لوازم خوراکی و تازه‌ی خود می‌توانید به این سوپر مارکت بزرگ زنجیره‌ای جهان که یکی از کامل‌ترین‌هاست، بروید.

بازدید از مرکز خرید اکسیس استانبول

مرکز خرید اکسیس استانبول از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خارجی و محلی می‌باشد.

در طول روزهای هفته بسیار خلوت است و مراجعه کنندگان بسیاری ندارد و به دلیل اینکه در نزدیکی کارخانه‌های صنایع فلزی بنا شده، مکان محبوبی برای افراد بومی محسوب نمی‌شود.

نحوه دسترسی به مرکز خرید اکسیس استانبول

اگر در منطقه‌ی تکسیم و در قسمت اروپایی استانبول اقامت دارید، رسیدن به مرکز خرید اکسیس استانبول بسیار آسان است؛ کافی است که از طریق مترو از ایستگاه “تکسیم” به سمت “ینی کاپی” رفته و با تغییر خط مترو در این ایستگاه، به سمت “بایرام پاشا” بروید، در کمتر از یک دقیقه بعد از پیاده شدن از این ایستگاه به مرکز خرید اکسیس خواهید رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید اکسیس استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =