چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

هتل ریکسوس تکسیم استانبول(Rixos Taksim Istanbul) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است.

هتل ریکسوس تکسیم از موقعیت مناسبی برخوردار بوده و ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز فرهنگی آتاتورک ، ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک و ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه صبیحا فاصله دارد.

همچنین تعداد زیادی موزه، مرکز خرید و دیدنی‌های تاریخی در نزدیکی هتل ریکسوس تکسیم به راحتی قابل دسترسی هستند.

هتل ریکسوس استانبول دارای ۱۱۶ اتاق ،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس می باشد مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است که این اتاق های راحت و تمیز مجهز به تهویه مطبوع، گاو صندوق ، تلفن، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته ، مینی بار ، سشوار ، اینترنت و … می باشند .

هتل ریکسوس تکسیم استانبول در هر سه وعده‌ی صبحانه، ناهار و شام با منویی از غذاهایی لذیذ از سراسر دنیا در رستوران منحصر به فرد هتل یعنی رستوران فانوس از مهمانان پذیرایی می کند و در صورت تمایل خدمات شبانه‌روزی رستوران سفارش‌تان را به اتاق‌تان می‌آورد، کافی شاپ و بار هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان می باشند .

میهمانان تور استانبول می توانند از انواع ماساژ، استخرسر پوشیده، مرکز آب درمانی (اسپا)، سونا ، جکوزی و سالن بدنسازی هتل ریکسوس تکسیم استانبول بهره مند شوند. در ضمن حمام ترکی و سنتی جهت رفع خستگی و کسب آرامش گردشگران آماده خدمت رسانی به گردشگران است .

تسهیلات ویژه معلولین و سرویس نگهداری کودکان نیز از سوی هتل ریکسوس تکسیم استانبول ارائه می شود .

از دیگر امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول می توان به پذیرش شبانه روزی ، رستوران،ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، پارکینگ ، صرافی ، سالن زیبایی ، خشکشویی و صندوق امانات اشاره کرد .

نام هتل Rixos Taksim İstanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-800M 
فاصله تا ایستگاه مترو (taksim) 12min-900M
تلفن 00 01 373 212 90+
وب سایت tr.rixos.com
آدرس İnönü Mahallesi, Harbiye Çayırı Sk No:4, 34373 Şişli

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ریکسوس تکسیم استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =