هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول(Hotel Bristol) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که 300 متر از خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. کارمندان هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد.

هتل بریستول در سال 2013 بازسازی شده است و دارای 76 اتاق می باشد که همه ی اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون ، میز کار، مینی بار و حمام اختصاصی می باشند. اتاق ها در رنگهای گرم دکور شده اند و مبلمان چوبی دارند. تمام اتاق ها دارای یک میز کار، یک کافه بار کوچک، و یک حمام خصوصی با امکانات بهداشتی همچون حوله و صابون هستند، در مجموع امکانات اتاق های این هتل بد نیستند و نیازهای مسافران را برطرف می سازند.

اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل بریستول قابل استفاده می باشد. میهمانان می توانند اطلاعات درباره جاذبه های گردشگری استانبول و همچنین خرید بلیت ها و پیشنهادات گردشگری را از رسپشن هتل بریستول بگیرند. همچنین امکان کرایه کردن ماشین به کمک کارکنان هتل وجود دارد، همچنین با کرایه ماشین شما می توانید به راحتی در شهر بگردید و از مراکز خرید استانبول دیدن کنید. 

هتل Bristol استانبول 3 کیلومتر از منطقه تاریخی استانبول ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. پارکینگ رایگان است و در محلی نزدیک به هتل امکان پارک ماشین وجود دارد. مرکز خرید جواهیر نیز 15 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

هر صبح، صبحانه به سبک بوفه در اتاق صبحانه سرو می شود. کافه بار هتل انواعی از نوشیدنی های محلی و بین المللی را ارائه می دهد. 

امکانات هتل بریستول استانبول
بار – اینترنت بیسیم رایگان در لابی – اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها – صندوق امانات -فکس – فتوکپی – تبدیل ارز – اجاره اتومبیل – خشکشویی – خدمات 24 ساعته در اتاق -سرویس اتاق – سیستم تهویه هوا – سیستم گرمایشی – روزنامه – اتاق خانواده – آسانسور

نام هتل Hotel Bristol Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-1.5Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişhane) 4min-280M
تلفن 55 38 251 212 90+
وب سایت hotelbristol.eurorentals.info
آدرس Asmalı Mescit Mahallesi, 101, Meşrutiyet Cd., 34430 Beyoğlu

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بریستول استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =