چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

معرفی برندهای معروف لباس‌های عروس ترکیه

معرفی برندهای معروف لباس‌های عروس ترکیه

مدل لباس عروس ترک از آن مدلهایی است که با سلیقه عروس ایرانی هماهنگ است و زیبایی و تنوع در لباس عروس های ترکیه باعث میشود که عروس خانمها نیم نگاهی هم به لباسهای دوخته شده توسط برندهای ترکیه داشته باشند، با استانبول سرا همراه شوید تا برندهای معروف لباس عروس در ترکیه آشنا شوید.

برندهای معروف لباس‌های عروسی ترکیه عبارتند از :

  • برند Dai Wedding
  • برند Akay
  • برند Vakko Wedding
  • برند Dreamon
  • برندBeymen Bridal

برند Dai Wedding

این برند از سال ۲۰۰۵ کار خود را با نشان تجاری DAİ در آنکارا آغاز کرد.

استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت بالا، طراحی های زیبا و دوخت دقیق باعث شده تا این شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین و مهم ترین برندهای لباس عروس در ترکیه و طراح مدل لباس عروس ترک در جهان شود.

خانم فضیلت دایی کورهان بنیانگذار و طراح شرکت Dai Wedding است که تحصیلات خود را در دانشکدۀ پوشاک و طراحی مد دانشگاه غازی به پایان رسانده و پیش از تأسیس شرکتش، سالها در زمینۀ تولید و طراحی لباس عروس فعالیت داشته است.
شرکت Dai Wedding فعالیت خود را با یک کارگاه و آتلیۀ کوچک شروع کرد و امروز همچنان در مسیر رو به رشد خود در حال حرکت است.
این شرکت، سالانه بیش از ۱۵۰ طرح لباس عروس در ۳ مجموعه تولید می کند و فروش سالیانۀ آن بالغ بر ۵۰۰۰ دست لباس عروس است.
تولیدات این شرکت نه تنها در ترکیه که در بسیاری از کشورهای جهان نیز به فروش می رسد.

لباس های عروس Akay
هرگاه به لباس عروسی، دامن عروسی و لباس دامادی اشاره شود Akay اولین شرکتی است که در ترکیه به ذهن می‌رسد. لباس عروسی Akay کسب‌وکار خانوادگی است که در اوایل دهه‌ی 1970 تأسیس شد.

شهرت Akay به خاطر انتخاب لباس‌های عروسی زیبایی است که زیبایی، سبک و ظرافت شما را نشان خواهد داد. Akay همچنین به خاطر بزرگ‌ترین اتاق نمایش عروسی آن در ترکیه مشهور است. این شرکت «Akay Premium» را که اتاق نمایش عروسی در نشان ‌‌تاشی واقع در استانبول ترکیه است افتتاح کرد که بزرگ‌ترین اتاق نمایش عروسی در ترکیه است.

امروزه، Akay 11 فروشگاه در ترکیه دارد که اکثر آن‌ها در شهر استانبول قرار دارند و 2 مغازه در خارج از کشور دارد که یکی از آن‌ها در قبرس و دیگری در عربستان است.

لباس های عروس Vakko Wedding
خانه‌ی عروس Vakko ترکی بزرگ‌ترین مجموعه از لباس‌های عروسی لوکس و لباس‌های عروسی طراح را برای عروس‌هایی دارد که می‌‌‌خواهند روز عروسی کامل داشته باشند. با لباس‌های عروسی طراح، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروس و لوازم جانبی عروسی با برندهایی مانند Valentino، Elie Saab، Marchesa، Monique Lhuillier، Oscar De La Renta، Reem Acra، Vera Wang، Zuhair Murad، Tadashi، Theia، La Sposa, San Patrick و البته برند خود واکو یعنی Vakko Wedding در فروشگاه‌های مفهومی عروسی واکو در استانبول ترکیه آشنا شوید.

برند Dreamon
شرکت عروسی ترکی در سال 1974 در غازی عینتاب (Gaziantep) ترکیه افتتاح شد. شهرت شرکت Dream On به خاطر مجموعه‌ی زیبایی از لباس‌های عروسی آن است که زیبایی، سبک و ظرافت شما را به رخ می‌‌‌کشد. این شرکت بزرگ‌ترین فروشگاه خود را افتتاح کرد که در اتاق نمایش لوکسی ساخته شده است که در ‌غازی عینتاب ترکیه قرار دارد. امروزه، این شرکت عروسی مجموعه‌ی بزرگی از لباس‌های عروسی برای عروسان دارد که باعث می‌شود جشن عروسی بی‌نظیری داشته باشند. با لباس‌های عروسی، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروسی و لوازم جانبی عروسی در فروشگاه‌های آن در بیش از 140 نقطه‌ی فروش در 46 شهر در سرتاسر ترکیه، با سال‌ها تجربه‌ی صادرات به 22 کشور ازجمله مراکز مد جهان مانند لندن، پاریس، مادرید، برلین، میلان و مادرید آشنا شوید.

برند Beymen Bridal

خانه‌ی مد ترکی Beymen در خانه‌ی مد خود در نیشان ‌‌تاشی واقع در استانبول، ترکیه مجموعه‌ی Beymen Bridal را ارائه می‌‌‌دهد که شامل مجموعه‌ای از لباس‌های عروسی مجلل و لباس‌های طراح عروس است که باعث بی‌نظیر شدن روز عروسی می‌شود. در طبقه‌ی چهارم خانه مد Beymen، عروس‌ها می‌‌‌توانند لباس‌های عروسی طراح و لباس‌های عروسی، کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌های عروسی، لباس‌های زیر عروسی و لوازم جانبی عروسی با برندهایی مانند Lanvin، Valentino، Albertta Ferretti، Peter Langner Christos، Amsale، Kenneth Pool، Romona Keveza، Angel Sanchez و Rosa Clara را مشاهده کنند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =