مرکز خرید کارفورسا

مرکز خرید کارفورسا

تاریخچه کارفورسا در ترکیه

کارفور(Carrefour) يکي از فروشگاههاي زنجيره ايي بين المللي و بسيار بزرگ است که شعبه اصلي آن در فرانسه مي باشد. اين فروشگاه در ۱۹۵۸ در فرانسه افتتاح شد و امروزه از نطر درآمد و ميزان سود دهي سومين فروشگاه جهان مي باشد . کارفور در لغت به معناي چهاررراه است . اين نام از اين جهت انتخاب شده است که اولين فروشگاه کارفور سر يک چهار راه بوده است.

کارفور در ترکيه با شرکت بزرگ سابانجي گروپ همکاري ميکند از اين رو آن را کارفورسا CarrefourSA مينامند.

فروشگاه هاي کارفورسا به پنج دسته تقسيم ميشوند ؛

هايپر مارکت ها : درهايپر مارکت ها مواد غذايي ، بهداشتي ، لوازم خانگي ، پوشاک و … به فروش ميرسد.
سوپرمارکت ها : فقط مواد غذايي را عرضه مي کنند.
فروشگاههاي هارد ديسکانت : محصولات با کيفيت و با قيمت مناسب در آنها ارائه ميشود.
فروشگاههاي کش اند کري : که خدمات فروش عمده را عرضه ميکنند
اين هايپر مارکت نيز مانند ديگر هايپر مارکت ها علاوه بر مواد خوراکي مايحتاج روزانه ، انواع محصولات مورد نياز افراد را عرضه ميکند. انواع مواد و لوازم بهداشتي ، ظروف ، پوشاک و…

همچنين کارفورسا تعدادي از محصولات را تحت نام تجاري خود به فروش ميرساند که در قفسه فروشگاه پايين ترين قيمت را داراست در حالي که کيفيت آن مناسب است. مرکز خرید کارفورسا کاملا اروپائی با شعباتی در تمام کشورهای دنیا و مخصوصا شهر آنتالیا و کشور ترکیه است. دارای طیف گسترده ای از انتخاب انواع محصولات با قیمتهای مناسب در این فروشگاه که در برگیرنده همه نوع محصولات غذائی خانگی بهداشتی آرایشی الکتریکی صوتی و تصویری و هزاران نوع محصول دیگرمی باشد.

گردشگران تور ترکیه می توانند تمام مایحتاج خود را از فروشگاه تهیه کنند چون این فروشگاه شعبات مختلفی در بخشهای مختلف آنتالیا مانند Konyaalti و شرق آنتالیا دارد و همچنین دارای شعباتی در منطقه لارا , کمر و آلانیا نیز هست. فروشگاه های این منطقه دارای تخفیفات ویژه ای هستند که شما با خرید کارت های مخصوص می توانید از تخفیفات ویژه این مجموعه فروشگاهی برخوردار شوید.

مرکز خرید کارفور هرمیدر استانبول (Carrefour Haramidere Shopping Mall)

این مرکز خرید استانبول بسیار بزرگ است و درآن هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا می شود. این مرکز خرید بخشی از فروشگاه های زنجیره ای کارفور می باشد که در اصل فرانسوی هستند. از سرگرمی های این مرکز خرید بزرگ استانبول برای گردشگران تور استانبول و فرزندانشان، رستوران ها، مغازه ها و فروشگاه ها، کافی شاپ ها و پارک تفریحی جذاب و بزرگ است.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کارفوسا استانبول

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =