چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

شنبه بازار باکرکوی استانبول

شنبه بازار باکرکوی استانبول

اگر کمی از فرودگاه بین المللی استانبول فاصله بگیرید می توانید یکی از وسیع ترین و پهناورترین بازار های هفتگی استانبول به نام شنبه بازار باکرکوی را از نزدیک مشاهده کنید .

شنبه بازار باکرکوی که به دلیل قیمت پایین اجناس خود توانسته در بین مردم محلی و گردشگران تور استانبول به یکی از بهترین بازارهای هفتگی شناخته شود می تواند هر آنچه که افراد برای زندگی روزمره خود نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهد.

در این شنبه بازار محصولاتی از قبیل انواع لباس و پارچه های رنگ به رنگ و زیبا ، لوازم خانگی ، زیورآلات و جواهرات ، میوه ها و سبزیجات تازه ، مواد خوراکی ، ماهی های تازه و … به فروش می رسند، همچنین غذاهای محلی و به اصطلاح خیابانی هم در این بازار عرضه می شود که می توانید هر کدام را که می خواهید تهیه نمایید و میل کنید. شنبه بازار باکرکوی یکی از بهترین بازارهای سنتی استانبول می باشد.

این بازار تنها از ساعت ۹ صبح تا 19 فعال خواهد بود .

نحوه دسترسی به شنبه بازار باکرکوی

از میدان تکسیم با مترو به سمت ینی کاپی حرکت کنید و در ایستگاه آخر یعنی ینی کاپی از مترو پیاده شوید و خط مترو رو عوض کنید و سوار مترو خط M1 به سمت فرودگاه یا هاوالیمانی شوید.

با این خط مترو تا ایستگاه باکرکوی بروید و در این ایستگاه از مترو پیاده شوید، قبل از رسیدن به این ایستگاه مترو از کنار این بازار رد میشه و شما میتونید عزمت و بزرگی این بازار رو به چشم ببینید.

از مترو که خارج بشید شاید سردرگم بشید برای همین کافیه خیابون مجاور به ایستگاه مترو رو به سمت چپ پیاده روی کنید تا به میدون کوچکی برسید به میدون که رسیدید دوباره به سمت چپ پیاده روی کنید تا به شنبه بازار باکرکوی استانبول برسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی شنبه بازار باکرکوی استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =