پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول (changa restaurant) مرکزی است که تلفیق متعادلی از اتمسفری آرام در هر گوشه از آن به چشم می‌خورد. روشنایی متعادل، موسیقی آرام، فضای زیباو ….. که هر کدام نقش خود را در رضایتمندی گردشگران ایفا خواهد نمود.

رستوران‌های استانبول به طور کلی از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار می‌باشند. عدم طبخ برخی از غذاهای معمول در جهان از جمله فست فود؛ نقش عمده‌ای را در سلامت محور بودن این رستوران‌ها ایفا نموده است.

رستوران چانگا استانبول در خیابان Sıraselviler قرار داشته و تا خیابان فاصله‌ای کم‌تر از ۱۰ متر دارد. از این رو عبور و مرور برای گردشگران، با سختی و دشواری عبور از کوچه‌ها و معابر تنگ و تاریک همراه نخواهد بود.

رستوران چانگا استانبول دکوراسیون و جوی لوکس و امروزی را در دل خود دارد. دکوراسیونی که در سال ۲۰۰۷، این مکان را به عنوان بهترین طراحی و دیزاین سال به جهان معرفی نمود.

منو غذا از مهم‌ترین پارامترهایی است که بر اساس تنوع در آن می‌توان شاهد رفع نیازهای متنوع غذایی گردشگران بود. رستوران چانگا استانبول منویی متناسب با دیزاین و فضای خود داشته که آن را در اختیار بازدید کنندگان و توریست‌ها برای انتخاب قرار می‌دهد. منویی که شامل انواع غذاهای امروزی و مدرن با مواد اولیه‌ای مناسب می‌باشد.

آدرس Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Cd. No:47, 34433 Beyoğlu
تلفن 64 70 251 212 90+
ساعت کار
وب سایت changaistanbul.com

 

نحوه دسترسی به رستوران چانگا استانبول 
از آن جایی که رستوران چانگا استانبول changa فاصله نزدیکی با میدان تکسیم دارد، نحوه دسترسی به آن از طریق مسیرهای ارتباطی عمومی به سادگی امکان پذیر می‌باشد. این در حالی است که اقامت در هتل‌های اطراف میدان تکسیم و میدان تکسیم، امکان پیاده روی برای رسیدن به این رستوران را نیز مهیا خواهد نمود و دیگر نیازی به استفاده از وسایل نقلیه نخواهد بود.

نقشه و موقعیت جغرافیایی رستوران چانگا استانبول 

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه دسر مگنولیا ترکیه با طعم باقلوا (آموزش تصویری)

طرز تهیه تصویری مگنولیا با طعم باقلوا دسر مگنولیا خوشمزه و مجلسی از دسرهای محبوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =