خیابان عثمان بی استانبول

خیابان عثمان بی استانبول

خیابان عثمان بی استانبول(Osmanbey Cd) یکی از بهترین مقاصد گردشگری در شهر استانبول می باشد، عثمان بی، محله کوچکی است در منطقه معروف و باکلاس شیشلی که انواعی از مراکز خرید کوچک و فروشگاه های پوشاک خانم ها را در خودش جای داده است. بهترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس و کفش را می‌توان در خیابان عثمان بی شاهد بود. از این رو این مکان از گذشته‌های دور همواره یکی از ایده آل ترین مکان‌ها در ذهن بانوان استانبول شناخته می‌شده است.

درباره خیابان عثمان بی استانبول
تاریخ ساخت هر خیابان نشان از قدمت آن تا به امروز خواهد داشت. این در حالی است که ساخت خیابان عثمان بی استانبول در سال ۱۸۶۰ میلادی انجام گرفته است و این خیابان امروزه مهد گردشگری خانم‌های خوش سلیقه و شیک پوش می‌باشد.
وجود مراکز خرید متنوع و بزرگ با اجناسی برتر و شیک، سبب گردیده است تا این خیابان در نگاه تمامی بانوان، ایده آل ترین نقطه استانبول به شمار آید.

خیابان عثمان بی استانبول با توجه به محبوبیت بالا در میان گردشگران و توریست‌های خارجی، از جمله پر بازدیدترین خیابان‌های استانبول شناخته می‌شود که همواره یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی تلقی می‌گردد.

مراکز خرید در خیابان عثمان بی استانبول
شاید به جرأت بتوان گفت که تور استانبول انتخابی تکرار نشدنی برای هر فرد محسوب می‌گردد. از آن جایی که وجود مکان‌های متنوع گردشگری در این شهر از جمله مراکز خرید متعدد، از بهترین جاذبه‌های گردشگری در آن محسوب می‌گردد؛ می‌توان انتخاب مراکز و پاساژهای خرید در خیابان عثمان بی استانبول را انتخابی موفق و لذت بخش برشمرد.

مراکز خرید با جاذبه‌های گردشگری بسیار در آن عامل اصلی محبوبیت این خیابان در میان اهالی محلی و ساکنان استانبول شده است به همین واسطه شب سال نو و برخی از ایام خاص سال؛ ایام اصلی پر هیایو بودن این خیابان محسوب می‌گردد.

نحوه دسترسی به خیابان عثمان بی استانبول
نحوه دسترسی به خیابان عثمان بی استانبول با توجه به فاصله زمانی کوتاه و اندک آن با میدان تکسیم، به آسانی امکان پذیر خواهد بود. از این رو افراد ساکن در هتل‌های مجاور میدان تکسیم و نواحی اطراف آن با استفاده از اتوبوس‌های مسیر این خیابان می‌توانند خود را به سادگی به مراکز و مکان‌های تفریحی و گردشگری این مکان برسانند.

نقشه و موقعیت جغرافیایی خیابان عثمان بی استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =