پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بهترین هتل های استانبول به انتخاب Tripsavvy در سال 2019

بهترین هتل های استانبول به انتخاب Tripsavvy در سال 2019

استانبول سرا در سرای اقامتی به معرفی کامل هتل های استانبول پرداخته‌است ، اما اینکه همیشه لیستی به روز از بهترین‌ هتل های این شهر در دسترس داشته باشید، اهمیت زیادی دارد. لیست بهترین‌ها همیشه در طول سال‌ها تغییر می‌کنند، چون بعضی هتل‌ها تازه تاسیس می‌شود، گاهی هتل‌های قدیمی کار خوب خود را خراب می‌کنند و امتیازات پایین‌تری می‌گیرند و دلایل دیگری که باعث می‌شود عنوان بهترین هتل هر سال دست به دست بچرخد. یکی از سایت‌های بسیار پرطرفدار در زمینه گردشگری tripsavvy است که انتخاب‌هایش در این زمینه همیشه قابل اعتماد بوده است و ما امروز برترین هتل‌ها را برای داشتن اقامتی راحت با تور استانبول در سال ۲۰۱۹ به انتخاب این سایت را برایتان قرار داده ایم یا ما همراه باشید تا با این هتل ها آشنا شویم.

هتل وایت هاوس استانبول(White House Hotel Istanbul )
هتل وایت هاوس استانبول چند سالی است که در لیست تریپ ادوایزر هم به عنوان بهترین هتل استانبول از نظر امتیاز کاربران قرار می‌گیرد. هتل چهار ستاره‌ای که با محیط گرم و دوست داشتنی و قرار گیری در قلب محله‌ی قدیمی شهر، از نظر مکانی نیز در جایی عالی قرار گرفته است. این هتل دارای ۲۲ اتاق است که به زیبایی تزیین شده و با امکانات خیلی خوبی که دارد، بدون شک اگر بهترین هم نباشد،یکی از بهترین انتخاب‌ها در استانبول خواهد بود.

هتل وایت هاوس استانبول

هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول

هتل نایلز استانبول (Hotel Niles) 
هتل نایلز استانبول هتلی ارزان که تنها ۵ دقیقه از بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. در واقع با اینکه شما هتلی ارزان می‌گیرد که از نظر امکانات واقعا خوب است، از طرفی به بسیاری از دیدنی‌های شهر نزدیک خواهید بود. Hotel Niles دارای دکور ترکی زیبایی است و از نظر امکانات نیز در کنار صبحانه رایگان، اینترنت رایگان نیز در اختیارتان گذاشته و همه‌ی آن چیزی که از یک هتل متوسط خوب انتظار دارید را در خود دارد.

هتل نایلز استانبول

هتل ابراهیم پاشا استانبول(Hotel Ibrahim Pasha)
هتل ابراهیم پاشا استانبول(بهترین بوتیک هتل) یکی دیگر از انتخاب‌های عالی شما در محله‌ی تاریخی سلطان احمد که بسیار نزدیک مسجد آبی قرار گرفته و از نظر مکان واقعا عالی است. هتل ابراهیم پاشا دارای ۲۴ اتاق زیبا و راحت است و تمامی امکانات رفاهی معمول برایش در نظر گرفته شده است. در میان این اتاق‌ها تنوع خوبی در زمینه فضا در نظر گرفته شده و بر اساس نیاز خود می‌‌توانید اتاقی که مد نظر دارید را انتخاب کنید. هتل ابراهیم پاشا در واقع کاملا یک بوتیک هتل کلاسیک است که با کتابخانه، تراس، حیاط و منظره‌ی مسجد آبی، اقامتی عالی را در استانبول برایتان رقم خواهد زد.

هتل بوتیک ابراهیم پاشا استانبول

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

سوییت های سلطان احمد استانبول(Sultanahmet Suites)
اگر به صورت خانوادگی به استانبول سفر کرده‌اید، مجموعه سوییت های سلطان احمد می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این مجموعه دارای ۱۱ سوییت بوده و به واسطه مکانی که در آن قرار گرفته به بسیاری از دیدنی‌های شهر از جمله مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول نزدیک است. اینترنت رایگان این سوییت‌ها بچه‌ها را سرگرم نگه می‌دارد و فضای باز اتاق‌ها برای جمع‌های بزرگ عالی هستند. یک کافه‌ی نسبتا خوب و همچنین یک خشک‌شویی ۲۴ ساعته برای این مکان در نظر گرفته شده که در کنار پارکینگ و سالن ورزش، این مکان را به جایی عالی برای اقامت در استانبول بدل می‌کند.

هتل امپرس زویی استانبول(Hotel Empress Zoe) 
هتل زیبای امپرس زویی استانبول (بهترین هتل برای سفری عاشقانه) بین تنگه بسفر و مسجد آبی قرار گرفته و نمایی زیبا از یک ساختمان قرن ۱۵امی دارد. در داخل دکوری زیبا و مدرن سازگار با طبیعت این مکان در نظر گرفته شده تا همه چیز را به بهترین شکل ممکن رقم بزند. هتل ملکه زویی با استفاده از آثار هنری سعی کرده تا فضای متفاوت آن را زیباتر از قبل نیز کند. این هتل ۲۵ اتاق دارد که هر کدامشان دکوری متفاوت دارند، جدا از این ۲۵ اتاق یک سوییت پنت هاوس برای هتل در نظر گرفته شده که فضایی بزرگ‌تر، نمای مسجد آبی و یک حمام مرمرین، بهترین انتخاب برای یک ماه عسل فوق‌العاده خواهد بود.

هتل رافلز استانبول (Raffles Istanbul)
هتل رافلز استانبول عنوان یکی از هتل های لاکچری در استانبول را دارد، استانبول اینقدر هتل لوکس دارد که انتخاب از میان آن‌ها برای سفری لاکچری به این شهر واقعا سخت است. هتل  رافلز اما از بسیاری جهات می‌تواند بهترین لقب را بگیرد. جدا از اینکه به مرکز خرید زورلو و بسیاری مکان‌های دیگر نزدیک است، طراحی داخلی آن مجلل و هنرمندانه بوده و همه‌ی امکاناتی که از یک هتل لاکچری در نظر دارید را به بهترین شکل ممکن برای مسافرانش مهیا کرده است. این هتل دارای استخرهای متعدد، رستورانی با سرآشپز معروف، تراس‌هایی با منظره‌ی زیبا و حتی یک محل فرود برای هلی کوپتر و بسیاری امکانات اینچنینی دارد.

هتل رافلز استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =