هتل مترو پارک تکسیم استانبول

هتل مترو پارک تکسیم استانبول

هتل مترو پارک تکسیم استانبول (Taksim Metropark Hotel) یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در تاریخ ۲۰ می ۲۰۰۵ ساخته شد و به دلیل موقعیت عالی و امکاناتی بی نظیر در رده بهترین هتل های استانبول قرار گرفته و انتخاب ایده آل برای اقامت و گردشگری در استانبول می باشد .

هتل مترو پارک استانبول در ۱۰۰ متری میدان تکسیم و در مجاورت رستوران ها، مغازه ها، تئاترها و گالری های مختلف قرار دارد.

همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22 کیلومتر، از ترمینال اتوبوس ۱۰ کیلومتر، از تنگه بسفر ۱ کیلومتر، از ایستگاه قطار ۷ کیلومتر، از سلطان احمد ۱۰ کیلومترو از مراکز خرید۱۰ دقیقه می باشد بدین ترتیب مهمانان می توانند به راحتی و با هزینه اندک به رفت و آمد و گردشگری در استانبول بپردازند

هتل مترو پارک استانبول دارای ۹۱ اتاق می باشد که شامل ۶۲ اتاق استاندارد ، ۲۷ اتاق لوکس ، اتاق مخصوص معلولین جسمی و Suite است . اتاق ها با رنگ آمیزی گرم دکوربندی شده اند و دارای امکانات تهویه مطبوع هوا ، اینترنت Wireless ، تلویزیون ،حمام ، سشوار ، سرویس چای، قهوه ، خدمات ۲۴ ساعته اتاق ، مبلمان ، سیستم Card Key ، گاوصندوق ، مینی بار و تلفن می باشند و با توجه به این که تنگه بسفر درنزدیکی این هتل است بعضی از اتاق ها تراس با چشم انداز زیبای دریا دارند.

صبحانه هتل متروپارک به صورت بوفه بوده و از ساعت ۷ الی ۱۰ باز است و دارای ظرفیت حداقل ۱۵ نفر می باشد. همچنین بار و رستوران هتل مترو پارک استانبول با ظرفیت ۱۱۰ نفری و سرو غذاهای ترکی و بین المللی پذیرای میهمانان از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰ هستند.

از دیگر امکانات هتل مترو پارک استانبول بار، رستوران، روم سرویس، آسانسور، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، امکانات جلسه، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های پاک ، پارکینگ فضای باز و پرستار مخصوص کودکان می باشد .

نام هتل Taksim Metropark Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 2min-140M 
فاصله تاایستگاه مترو (Taksim) 1min-79M
تلفن 00 62 292 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد
Gümüşsuyu Mahallesi, Osmanlı Sk. No:4, 34437 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل مترو پارک استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =