هتل سوئیس بسفر استانبول

هتل سوئیس بسفر استانبول یک هتل 5 ستاره لوکس در مرکز استانبول و مجاور تنگه Bosphorus است که شما در آن سبک جدیدی از زندگی را تجربه می کنید.

سوئیت ها و اتاق های این هتل با سبکی لوکس به شما اجازه می دهد تا از خدمات گستردۀ آن لذت برده و همانند خانه ی خودتان در آن احساس راحتی کنید.

این هتل جوایز زیادی همچون جایزه بهترین هتل لوکس ترکیه در سال 2011، بهترین هتل استانبول در سال 2009 را کسب کرده و بیست و پنجمین هتل از 100 هتل تاپ اروپای جنوبی در سال 2008 و 2009 شده است.

Swissotel دارای 497 اتاق خاص و سوئیت است که به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند بالاترین حد خدمات و امنیت مورد نیاز برای مهمانان خود را فراهم کند.

رستوران
رستوران ها و کافه های مختلفی در Swissotel وجود دارد که با هر ذائقه ای مناسب است و این جزء افتخارات ماست که در محیطی متمایز و راحت با بهترین طعم ها از شما پذیرایی کنیم.

رستوران Gaja : که از ساعت 19 تا 22:30 واقع در طبقۀ 14 قسمت غربی هتل پذیرای شماست.

Swiss Gourmet : از ساعت 9 صبح تا 20:30 واقع در ورودی اصلی هتل با منتخبی از شکلات های خانگی، کیک، شیرینی و نان های تازه که مکملی برای قهوه و عصرانه شماست، از شما پذیرایی می کند.

Miyake : رستوران ژاپنی که از ساعت 19 به جز دوشنبه ها باز است و بهترین Sushiو Sashimi شهر را ارائه می کند و برای تجربه کردن یک غذای ژاپنی واقعی، مکانی ایده آل است.

رستوران های دیگری هم مثل Oasis ( واقع در کنار استخر طبقه پنجم ) و یا کافی شاپ Energia ( واقع در سالن SPA طبقه پنجم ) در Swissotel وجود دارد.

سالن AMRITA
این سالن شامل سالن ماساژ، سالن ورزش، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، بوتیک Amrita و کافی شاپ Energia است.

انواع مختلف SPA از سراسر دنیا با تکنولوژی بالا با هم ترکیب شده تا آرامشی توصیف ناپذیر را حس کنید.

نام هتل Swissotel The Bosphorus
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-2KM 
فاصله تانزدیکترین ایستگاه مترو(Taksim) 2Km
تلفن 00 11 326 212 90+
وب سایت swissotel.com
آدرس Vişnezade Mahallesi, Swissotel The Bosphorus Istanbul, Acısu Sokaği, Beşiktaş/Istanbul, Turkey

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =