هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول(Icon Istanbul Hotel) یکی از  هتل های 4 ستاره استانبول استانبول می باشد که در فاصله ی کوتاهی از میدان تکسیم و خیابان استقلال که تعداد زیادی کافه، رستوران، مرکز خرید و گالری های هنری در آن قرار دارند، واقع شده است.

مهمانان می توانند از تسهیلات رایگان مرکز آبگرم هتل مانند حمام ترکی و سونا بهره ببرند. علاوه بر این، استفاده از باشگاه ورزشی رایگان می باشد.

اتاق های هتل

تعداد اتاق ها: 65 / اتاق های هتل آیکون استانبول دکوراسیونی مدرن دارند و به تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا ی مطبوع و کتری برقی مجهز هستند. سرویس بهداشتی خصوصی این اتاق ها دارا ی دوش، سشوار و حوله می باشد. می توانید از چشم انداز اتاق ها از شهر استانبول لذت ببرید.

باشگاه تندرستی هتل آیکون استانبول

پس از گذراندن یک روز طولانی و سخت می توانید استرس خود را در سونا، سونا ی بخار و حمام ترکی هتل آیکون استانبول از بین ببرید.

رستوران های هتل

همه روزه صبحانه در هتل آیکون استانبول به صورت سلف سرویس سرو می شود. نهار و شام در رستوران سفارشی واقع در هتل ارائه می گردند.

رستوران کیز کولِسی ( اصلی ): این رستوران صبحانه و نهار سرو می کند و در طبقه ی اول هتل آیکون استانبول قرار دارد. صبحانه به صورت سلف سرویس می باشد.

رستوران سیکرت گاردن: سیکرت گاردن دکوراسیونی منحصر به فرد داشته و نمونه هایی با کیفیت از غذا های بین المللی را ارائه می دهد. رستوران در طبقه ی لابی قرار گرفته و غذا را در مقابل شومینه سرو می کند، استفاده از این رستوران شامل اضافه بها است.

رستوران لذِت آیریجلی: می توانید در هر ساعتی از روز در منو ی این رستوران غذا هایی مطابق با سلیقه ی خود و سلیقه های بین المللی پیدا کنید.

کافه های هتل

کافه ی لابی: این کافه 24 ساعته نوشیدنی سرو می کند.

کافه آیکون: کافه آیکون در ورودی هتل واقع شده و به صورت 24 ساعته باز است. انواع  پیش غذا در این کافه سرو می شوند و سیگار کشیدن مجاز می باشد.

محبوب ترین امکانات هتل

اینترنت بیسیم رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی    پارکینگ رایگان    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    بدنسازی    رستوران

موقعیت هتل

هتل آیکون استانبول 700 متر با مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول و مرکز کنگره ی استانبول فاصله دارد.

فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

موقعیت مکانی آیکون استانبول دسترسی به مکان های تاریخی و توریستی و مراکز کنگره را آسان کرده است.

سرویس حمل و نقل رایگان به ایستگاه مترو ی تکسیم و عثمان بی، اجاره ی ماشین، خدمات گشت و گذار، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، پذیرش و خروج زود هنگام، حمل و نقل فرودگاهی خصوصی و ارائه ی روزانه ی روزنامه نیز توسط هتل ارائه می شوند.

نام هتل Icon Istanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-1.7Km 
فاصله تا نزدیکترین ایستگاه مترو(تکسیم) 15min-1.1Km 
تلفن 10 26 234 212 90+
وب سایت iconhotelistanbul.com
آدرس Eskişehir Mah., Dolapdere Cad. 43/47, 34349 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل آیکون استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هشت =