معرفی بهترین سواحل استانبول

بهترین سواحل استانبول

استانبول ، شهری است که سواحل بسیار زیادی آن را احاطه کرده است و مطمئنا در طول سفر خود فرصت دیدن همه آن هار ا پیدا نخواهید کرد، از این رو استانبول سرا فهرستی از بهترین و زیبا ترین سواحل تفریحی استانبول را که از دیدنی های استانبول می باشند، را به شما ارائه می دهد:

ساحل ترو بلو (True Blue Beach)

در ساحل ترو بلو استانبول، نمای بی نظیری از دریا را خواهید دید. در ساحل ترو بلو که یکی از تفریحات استانبول به شمار می رود، شما می توانید جزایر و قایق ها را از ( Marina) ببینید و و غروب زیبای خورشید را نظاره گر باشید. ترو بلو یک ساحل شنی زیبا، استخر، رستوران فوق العاده همراه با موسیقی زنده ، دارد.

در وسط باغ محلی برای استراحت و صرف نوشیدنی و پیش غذا وجود دارد. ترو بلو یکی از محبوب تریت سواحل استانبول می باشد که در طول تابستان در آنجا مراسم و نمایش های زنده برگزار می شود. رستوران های ساحل ترو بلو به دلیل طراحی داخلی عالی، چشم انداز بی نظیر و منوی غذای متنوع، در بین گردشگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ساحل بروس(BURC Beach)

ساحل بروس استانبول ، یکی از معروف ترین سواحل ، واقع در امتداد دریای سیاه می باشد . ساحل بی کران دریا، سایبان های ساحلی زیبا، ورزش های آبی و تفریحات ساحلی، در ساحل بروس به شما این حس را می دهد که گویی مایل ها با مرکز شلوغ شهر فاصله دارید. به شما اطمینان می دهیم در این ساحل بی نظیر، با وجود چشم انداز زیبای دریا، والیبال ساحلی، چرت عصرانه و مهمانی های ساحلی،  متوجه گذر زمان نخواهید شد.

ساحل دالیا (Dalia Beach)

ساحل دالیا استانبول ،یکی دیگر از سواحل محبوب وجاهای دیدنی استانبول می باشد. این ساحل مختص افرادی است که می خواهند در ساحل دریا به آرامش و تممد اعصاب بپردازند. ولی با این حال دالیا به اندازه کافی بزرگ و سر سبز هست که شما بتوانید به تفریحات ساحلی مختلف نیز بپردازید. در ساحل دالیا مناطقی برای قایق های پارویی و دیگر ورزش های ساحلی تعیین شده است و مطمئن باشید، خلوت و آرامش شما همچنان پا برجاست. می توانید در والیبال ساحلی و یا موج سواری شرکت کنید و از آن لذت ببرید. غذاها و نوشیدنی های محلی نیز در این مکان سرو  می شود( پنیر فتا از (Ezine) و عسل از (Fethiye)). برای این که روز آرام و دلپذیر خود را بهتر کنید، پیشنهاد می کنیم، غذاهای دریایی این ساحل را امتحان کنید.

ساحل نان استاپ (Nonstop Beach)

ساحل نان استاپ استانبول، از اسمش پیداست، در اینجا فعالیت های تفریحی بی وقفه ادامه دارد! ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، میهمانی های ساحلی، کنسرت زنده، تنها برخی از تفریحات این ساحل نان استاپ می باشد. در اینجا یک رستوران فوق العاده با تراس ساحلی وجود دارد. جت اسکی، قایقرانی، و قایق پدالی نیز از ورزش های آبی این ساحل می باشد.

ساحل سولار (Solar Beach)

ساحل سولار استانبول، یکی از بزرگترین سواحل اختصاصی در ترکیه می باشد. ساحل سولار با فعالیت های متعدد ورزشی-تفریحی، کنسرت و اجراهای زنده و … از لحظه ورود تا لحظه خروج از این ساحل بی نظیر، شما را مشغول نگه می دارد. این ساحل یک کیلومتر امتداد دارد که می تواند با باشگاه های ساحلی ازمیر و آنتالیا به رقابت بپردازد. موج سواری، قایق رانی و جت اسکی برخی از ورزش های آبی این ساحل می باشند.

ساحل گلدن (Golden Beach)

ساحل گلدن استانبول، واقع در (Rumelishisari) ، در نزدیکی دریای مرمره و دریای سیاه می باشد. تفریحات ساحلی بسیاری مثل والیبال ساحلی، قایق پدالی، بازی صخره نوردی، گلف و پیاده روی در این ساحل یافت می شود. برای صرف غذا در ساحل گلدن می توانید از بین رستوران ها، فست فود ها و .. یکی را انتخاب کنید. در این رستوران ها غذاهای بین المللی و  دریایی، وجود دارد. برای اقامت شبانه در این ساحل 26 خانه ییلاقی و یک هتل مجلل نیز وجود دارد. ساحل از ساعت 8 به بعد باز می باشد و مناسب کسانی است که از شنای آخر شب لذت می برند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =