پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرتبه بازنگری  این مطلب: 2 تاریخ بازنگری این مطلب: 97/10/01

مرکز خرید یا مال کانیون از اولین مراکز خرید استانبول باز در استانبول است که در سال 2006 افتتاح شده و دارای 160 فروشگاه،بوتیک هایی لوکس و گرانقیمت و 9 سالن سینمایی و بزرگترین سالن ورزشی بدنسازی است که در خیابان بویوک دره Buyukdere از منطقه لونت Levent شیشلی استانبول قرار گرفته است.

خرید در استانبول تقریبا یکی از کارهای مشترک تمام افرادی می باشد که از تور استانبول استفاده می کنند. در واقع سفر به استانبول برای مسافران و گردشگران، با خرید در استانبول و بازدید از مراکز خرید استانبول از جمله مرکز خرید کانیون استانبول عجین شده است.

برای آن دسته از افرادی که دنبال لباس های برند و با مارک معروف می باشند، مرکز خرید کانیون استانبول بهترین گزینه است.

برند‌هایی مانند بانانا‌ریپابلیک، تامی هیلفیگر و آن‌ تیلور فقط در این مجوعه شعبه دارند.

مرکز خرید کانیون استانبول دارای معماری دارای یک معماری بسیار جذاب و خاص می باشد.

این مجموعه دارای سینمایی کروی شکل نیز می باشد که در وسط آن واقع شده است و فیلم های سینمایی روز دنیا را بر روی پرده به نمایش می گذارد. مرکز خرید کانیون استانبول بیش از 160 فروشگاه دارد و بیشتر برای کسانی که دنبال لباس های مارک می باشند مناسب است.

پخش موزیک زنده و برنامه های تفریحی در آخر هفته از جمله امکانات تفریحی مرکز خرید کانیون است.همچنین در روزهای کریسمس نیز این مجموعه به پیشواز سال جدید رفته و فستیوال خرید برگزار می‌کند.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کانیون استانبول:

برای رفتن به مرکز خرید کانیون می توانید از خط متروی M2 استفاده کنید و در ایستگاه Levent پیاده شوید. مسافرانی که در منطقه تکسیم اقامت دارند به راحتی می توانند از میدان تکسیم سوار مترو شوند. کسانی که در منطقه سلطان احمد هستند باید ابتدا با تراموا به کاباتاش بروند و سپس با فونیکلار به میدان تکسیم بروند و پس از آن با مترو به ایستگاه لونت بروند.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کانیون استانبول:

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =