پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرتبه بازنگری این مطلب: 2 تاریخ بازنگری این مطلب: 97/10/01

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی شهر استانبول است، در این مجموعه 5000 نفر مشغول به کار شده‌اند و 280 برند داخلی و خارجی در کنارهم مشغول به فعالیت هستند.

می‌توان تعداد افراد بازدیدکننده از این مجموعه در سال را چیزی بیش از 20 میلیون نفر تخمین زد. 495000 متر‌مربع بزرگی این مجموعه است که در خیابان بایرامپاشا قرارگرفته است.

اگر شماهم به دنبال محصولات IKEA آیکیا هستید، اینجا را به هیچ وجه فراموش نکنید چراکه متراژی بالغ بر 30000 مترمربع فقط به این فروشگاه اختصاص داده شده است.

15500 مترمربع فضا نیز سوپرمارکت این مجموعه اشغال کرده است. باقی مساحت را نیز پارک و مکانی برای برگزاری فستیوال های مهم استانبول و یا کنسرت‌های مختلف به خود اختصاص داده است.

شعبه هایی از برندهای مطرح ترکیه همچون زارا، اچ اند ام،  و … در فروم استانبول حضور دارند.

پارکینگ این مجموعه گنجایش 5500 وسیله نقلیه را دارد.

اگر میخواهید از بلندترین ارتفاع، تنگه بسفر را ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به بالاترین قسمت این مجموعه بروید، چرا که فروم یک آسمان‌خراش بزرگ در کنار این تنگه است.

سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، سالن های نمایش سینمای imax ، اسکی روی یخ ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک در این مکان را از دست ندهید.

نقطه تمایز فروم استانبول نسبت به سایر مراکزخرید استانبول وجود آکواریوم سی لایف استانبول و تونلی است که در زیر آب قرار گرفته‌اند.

خدمات و امکانات فروم استانبول

از دیگر چیزهایی که یک مرکز خرید را از سایرین متمایز می کند، وجود خدمات و امکانات رفاهی است. فروم استانبول هم خدمات قابل توجهی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد که عبارت اند از:

وای فای رایگان: در صورتی که سیمکارت ترکی داشته باشید، در تمام مرکز خرید فروم استانبول می توانید به رایگان از وای فای مجموعه استفاده کنید.

اتاق مادر و کودک: این اتاق ها به مادران اجازه می دهد تا به راحتی پوشک نوزدان خود را تعویض کنند و یا به آن ها شیر بدهند.

اتاق خانواده: در 9 نقطه مختلف از فروم استانبول فضاهایی با عنوان اتاق خانواده در نظر گرفته شده اند تا مادر و پدرها فرصتی داشته باشند به احتیاجات فرزندان شان رسیدگی کنند.

مرکز اطلاعات فروم استانبول: در ورودی ایستگاه مترو کجاتپه، مرکز اطلاعات فروم استانبول قرار گرفته و هر روز در طی ساعات 10:00 تا 22:00 به سوالات تمام بازدیدکنندگان پاسخ خواهد داد.

خدمات مخصوص برای کم توانان جسمی: صندلی های چرخ دار، سطوح شیب دار و پارکینگ های ویژه از جمله خدماتی است که در اختیار افراد کم توان و ناتوان جسمی قرار می گیرد.

بخش گمشده های فروم استانبول: تمام اشیا و وسایلی که در فروم استانبول پیدا می شوند به بخش گمشده های این مرکز خرید تحویل داده می شوند. اگر وسیله ای گم کردید کافیست به این مرکز مراجعه کنید.

نمازخانه: برای عبادت و اقامه نماز می توانید به راحتی خود را به نمازخانه فروم استانبول برسانید.

پارکینگ رایگان: خوب است بدانید که می توانید به رایگان از 5000 جای پارک در پارکینگ های فروم استانبول استفاده کنید.

کمک های اولیه: در صورت پیشامد هر گونه اتفاق، کارمندان متخصص و کمک های اولیه در مرکز اطلاعات به کمک شما خواهند شتافت.

تاکسی فروم استانبول: برای رفت و آمد خود می توانید روی کمک تاکسی های فروم استانبول حساب کنید.

سرویس های بهداشتی

دستگاه های خودپرداز

چرا مرکز خرید فروم استانبول از دیدگاه استانبول سرا؟

جزو 10 مرکز خرید برتر استانبول است.

بزرگترین مرکز خرید در ترکیه و اروپاست.

بزرگترین آکواریوم کشور ترکیه را در خود جای داده است.

نمایندگی طیف متنوعی از برندهای مطرح و شناخته دنیا را دارد.

سه تا از بهترین شهربازی های استانبول را در فروم استانبول خواهید دید.

تفریحات متنوعی چون سینمایی بزرگ و مجهز، چند شهربازی، شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ در فروم استانبول به چشم می خورد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید فروم استانبول:

مسیر مترو + اتوبوس: به ایستگاه مترو تکسیم بروید و سوار خط M2 شوید، پس از 4 ایستگاه در ایستگاه ینی‌کاپی پیاده شده و با 5 دقیقه پیاده روی، خود را به ایستگاه اتوبوس ینی کاپی مرمره برسانید. در این ایستگاه سوار اتوبوس M1A شده و پس از پشت سر گذاشتن 6 ایستگاه، در ایستگاه کجاتپه (kocatepe) از اتوبوس پیاده شوید. از این جا به بعد تنها 400 متر راه در پیش رو دارید که با قدری پیاده روی می توانید خود را به فروم استانبول برسانید.

مسیر اتوبوسی: کافیست خود را به ایستگاه اتوبوس تکسیم برسانید و سوار یکی از اتوبوس های 32T، 76E، 79T و یا 89T شوید. پس از آن بسته به اتوبوسی که سوار شده اید، باقی مسیر تا فروم استانبول را می توانید با یکی از اتوبوس های M1A و یا M1B پشت سر بگذارید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید فروم استانبول:

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =