مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول اولین بار در های خود را در سال ۲۰۰۸ به روی بازدیدکنندگان و مشتریان خود باز کرد و از آن زمان با برنامه ریزی سنگین در حال ارائه خدمات به بهترین شکل ممکنه به مشتریان خود است.

مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول بزرگترین مرکز خرید در کانسپت outlet می باشد. outlet به معنای بازاری با قیمت های مناسب است که هر فردی از هر قشری از جامعه می تواند از آن خرید کند. مساحت در بر گیرنده ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول ۹۶,۰۰۰ متر مربع می باشد که دارای ۱۹۸ فروشگاه و ۴۵۰۰ جای پارک می باشد.

مرکز اوت لت ویا پورت از مهم ترین اوت لت های استانبول است .

ویا پورت دارای فروشگاه طلا و جواهر ، چرم، ساعت ،وسایل آشپزخانه و مبلمان است و بعضی مغازه ها بصورت روباز بهره برداری می شوند و تنها مرکز ارائه پوشاک مارک کشور هلند یعنی NTS, Bandolera و HarveyNichols می باشد .

یک دریاچه مصنوعی زیبا نیز در این مرکز وجود دارد و نوازندگان خیابانی حتما شما را سرگرم خواهند کرد .

مرکز خرید ویاپورت استانبول کجاست؟

مرکز خرید ویاپورت استانبول در محله Yenişehir و خیابان Dedepaşa قرار دارد و خیلی راحت به وسیله اتوبوس می‌توانید خود را به آن برسانید.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز İlaç Fabrikası نام دارد که از این ایستگاه تا ویاپورت 650 متر فاصله است و حدود 8 دقیقه طول می‌کشد تا به مقصد برسید.

بد نیست بدانید که اتوبوس‌هایی که رویشان یکی از کدهای 130H، 132K، 133U یا KM25 نوشته شده باشد در این ایستگاه توقف دارند.

پیشنهاد می‌شود که پیش از سوار شدن به اتوبوس‌ در استانبول حتما کارت مخصوص آن را تهیه کنید زیرا اغلب راننده‌ها پول نقد قبول نمی‌کنند.

نحوه دسترسی به مرکز خرید ویاپورت استانبول

راه های رفتن به مرکز خرید ویاپورت استانبول از طریق ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس می باشد. ایستگاه های اتوبوس تزدیک به مرکز خرید اوت لیت ویاپورت استانبول یکی ایستگاه Dedepaşa Bulvarı و دیگری ایستگاه İlaç Fabrikası می باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ویاپورت استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =